Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2010-02-04 19:35:19 HELP! |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2010-02-05 22:02:34 Sorka, bo w bład Cie wprowadziłem, zapomniałem ze w escorcie sprysk jest na boku. W kwestii pinow nie pomoge, a jedynie zrobił bym tak jak wczesniej, rozebrał, sprawdził, skoro nie masz schematu.
Ewentualnie miernik w dłon i dojdziesz po tym. |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2010-02-05 22:11:17
Nie chce rozbierac od razu, bo jeszcze nic nie bedzie "stykac" - niby operacja nie jest trudna, ale nigdy nie wiadomo czy pacjent wytrzyma Jednego jeszcze nie rozumiem: pompka z tego co przeczytalem na forum jest sterowana plusem, z tym ze raz kreci w jedna strone, raz w druga, a pompka ma 2 styki: zatem po drodze jest jakies ustrojstwo ktore zmienia kierunek przeplywu pradu?? Orientujesz sie moze jaka opornosc powinna miec sprawna pompka?? |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2010-02-05 22:39:05 Zwykle tak to jest zrobione, ze raz zasilany jest plus a raz minus.
Ustrojstwa raczej zadnego nie ma a jedynie zmienia sie zasilanie z plusa na minus. O opornosci rowniez nie pomoge, bo z pompka az tak daleko nie zachodziłem w zadnym aucie. Jesli masz miernik z czujnikiem dzwiekowym do sprawdzania przejsc, to mozesz sprobowac po wcisnieciu włacznika sprysku mierzyc sobie styki na zespolonym, jesli działa to przy ktoryms zacznie pipczec. Wiem ze to troche głupawa technika, ale dosc prosta, jedynie troszke trzeba sie pomeczyc ze znalezieniem pinow. Jesli za kazdym razem bedzie piszczał, to zapewne zimny lut w skrzynce, z ktora nie ma wielkiego problemu, a jedynie troche czasu to zajmuje, ale zabawa nawet fajna |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2010-02-06 09:39:22
Oki dzieki za wyjasnienia, pozdrawiam Ide dzis walczyc z machina |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2010-02-06 13:51:44 Zespolony rozlozylem na drobne i okazalo sie ze jest w porzadku, a przycisk przelacza prawidlowo - przy okazji posprzatalem i poskladalem przycisk od awaryjnych
Styki opisane na zespolonym i odpowiedzialne za zasilanie przedniego spryskiwacza to: "53c" oraz "31" Czyszczenie zespolonego pomoglo, bo spryskiwacze dzialaja [ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2010-02-06 17:15:51 ] |