Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
coastbasse Sympatyk FEFK Mondeo MK III Brzeg | 2010-02-09 16:29:19 Witam.
Dzisiaj byłem na komputerze w wyszły mi 3 błędy 412- za wys. obroty 172 - Sonda Lambda 411- zbyt niskie obroty Mechanik mi powiedział że przyczyna tego wszystkiego może być nieszczelny układ wydechowy przed sondą. Przez co zasysa powietrze, mieszanka według sondy jest zbyt uboga i wali więcej paliwa. (I na moje oko to by się zgadzało bo śmierdzi bardzo benzyna i jakby więcej palił) Przejdźmy do rzeczy. Nie widziałem żadnych nieszczelności ale podejrzewam łączenie kolektora z reszta układu wydechowego(to złącze ze sprężynami). I właśnie nie wiem czy tam jest jakaś uszczelka czy co innego, jeśli uszczelka to jak ona sie nazywa i gdzie ją dostac bo byłem dzisiaj w sklepie i powiedzieli mi że nic takiego nie mają [ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-03-09 23:34:41 ] [ powód edycji: uściślenie tematu ] |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-02-09 16:36:12 napewno jest tam jakies uszczelnienie, bo kiedys mi to mechanior wymienial przy okazji demontazu ukladu wydechowego, ale nie wiem jak to sie nazywa fachowo... ona nazywal to "jakas siatka"... |
-Rocky- Sympatyk FEFK Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2010-02-09 16:50:54
U mnie nic takiego nie było, bez uszczelki. Po wypięciu tych dwóch sprężynek, widać tylko jakby taki stożkowy oring metalowy i tyle. Przy wypinaniu sprężynek nie połam tych blaszek |
coastbasse Sympatyk FEFK Mondeo MK III Brzeg | 2010-02-09 16:57:29 Czyli jak to jest? Nie ma tam nic co by to uszczelniało? Jest sens tam szukać nieszczelności?
|
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-02-09 17:01:16 |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-02-09 17:16:59 |
coastbasse Sympatyk FEFK Mondeo MK III Brzeg | 2010-02-09 17:23:35 Dzięki surec ale ta strona mi za bardzo nie pomogła bo nie ma tam czego szukam bo nie ma na obrazku który mnie interesuje tej rury.
A jak najlepiej było by sprawdzić to wszystko o czym napisałeś? Bo tak na oko to ja tam właśnie niczego nie widziałem żeby coś było nie tak. i które czujniki najlepiej? |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-02-09 17:34:08 1. Na początek zrobiłbym reset kompa, pojeździł i sprawdził kody.
2. Niem wiem jak z czujnikami u Ciebie, ale zapewne masz temp powietrza i krokowiec. Wszystkie elementy za przepustnicą powinny być szczelne. Są podobne do tych: http://www.allegro.pl/item915039919_tester_szczelnosci_spray_400_ml_fv.html 3. Lambdę i kata masz sprawne? |
coastbasse Sympatyk FEFK Mondeo MK III Brzeg | 2010-02-09 17:52:09 1. Tak zrobiłem (jeśli polegać ma on na odłączeniu zasilania)
2. Nawet nie wiedziałem że jest coś takiego 3. Lambda i katalizator są sprawne. Dzisiaj wymieniłem uszczelkę "krokowego" i przepustnicy bo były trochę marne ale nic to nie dało. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-02-09 18:23:03 a jakie są objawy poza większym spalaniem (ile?) i kodami?
Jakieś szarpanie, kiepskie odpalanie, mulenie? |
coastbasse Sympatyk FEFK Mondeo MK III Brzeg | 2010-02-09 18:27:07 Spalanie nie jest dużo większe(jakiś litr lub 2 więcej niż zwykle)
Szarpanie przy zmianie biegu jak zimny(tak jakby się dławił) Szarpanie kiedy puszczę nogę z gazu w czasie jazdy na biegu(w każdej temp) Po pierwszym odpaleniu obroty są niestabilne i pływają w kierunku dolnych obrotów. |
marcino-1983 Ford Escort mk7 warszawa | 2010-03-09 21:55:59
No wlasnie... ja tez mam takie cos i nikt nie wie o co chodzi |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2010-03-15 17:53:56 sprawdzic caly uklad odpowietrzenia skrzyni korbowej - 2 wezyki i zaworek |