Cały czas miga kierunkami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Wczoraj żona zostawiła auto na światłach i akumulator troche podupadł. Wziąłem go na noc do domu i podładowałem.
Rano po zamontowaniu zaczął regularnie co 10s migać awaryjnymi.
I co ciekawe. Nie jest to klasyczny dźwięk z deski klik-klik, ale bardziej przypomina to bimbanie jak przy nie zapiętych pasach itp.
Również błysk jest lekko licząc 2x dłuższy ?
Auto normalnie odpaliło przyjechałem do pracy. Jednak na parkingu zmuszony byłem zdjąć kleme z aku bo za nic nie dało się tego wyłączyć. Kombinacje z pilotem od alarmu nic nie dały.

Pomożecie ?
  
 
Podejrzewam, że coś się dzieje z alarmem.
  
 
Cytat:
2010-03-06 10:07:51, slawek_p pisze:
Podejrzewam, że coś się dzieje z alarmem.


Też tak podejrzewam, bo cała reszta działa wyśmienicie.
I zastanawiam się gdzie go wyłączyć.
Ma ktoś alarm Silicon ?? Ponoć montowany "fabrycznie"
  
 
Szczerze mówią miałem kiedyś podobny przypadek w moim Espero, czyli cały czas mrugał kierunkami, ale syrena nie wyła. U mnie winny okazał się bezpiecznik zasilający alarm. Po prostu zaśniedział i nie kontaktował. Po przeczyszczeniu już długi czas spokój.
  
 
Cytat:
2010-03-06 10:09:30, ANalfabeta pisze:
Też tak podejrzewam, bo cała reszta działa wyśmienicie. I zastanawiam się gdzie go wyłączyć. Ma ktoś alarm Silicon ?? Ponoć montowany "fabrycznie"


Żaden alarm nie był montowany "fabrycznie"

Poza tem..."Siliconów" była cała grupa , spróbuj poszukać centralki - powinien tam być na wiązce przycisk "migowy" resetujący alarm (jakoś tak w kompilacji : "przyciskasz" i włączasz stacyjkę w poz. II )

Nie masz pilota ??
  
 
Cytat:
2010-03-06 11:13:06, bogdan1 pisze:
... Nie masz pilota ??



Jak nie jak tak. Obecnie całe 2 sztuki przy sobie
  
 
Cytat:
2010-03-06 12:04:05, ANalfabeta pisze:
Jak nie jak tak. Obecnie całe 2 sztuki przy sobie


No to po sprawie ...tylko naciśnij jeden z guzików (ten z off)
  
 
Cytat:
2010-03-06 12:19:09, bogdan1 pisze:
No to po sprawie ...tylko naciśnij jeden z guzików (ten z off)



Czekaj, czekaj bo nie wiem czy mnie nie obrazasz
Chcesz, abym uzyl zwyklego normalnego breloczkopodobnego pilota z reguly dyndającego obok kluczy ??

Ja wiem jak miga alarm. Znacznie czesciej niz to co teraz ma miejsce. Auto normalnie odpala, jezdzi, miga na skrzyzowaniu kierunkami. Ale co 10s mryga awaryjkami i dzwiek jest inny niz przy wlaczonych kierunkach czy awaryjkach. Nawet sie przysluchiwalem

PS Ktos mi powiedzial ze alarm moze szwankowac po zle zalozonych klemach w sensie kolejnosci.
Zalozylem - a pozniej +
Dobrze ?

[ wiadomość edytowana przez: ANalfabeta dnia 2010-03-06 12:30:18 ]
  
 
Cytat:
2010-03-06 12:29:28, ANalfabeta pisze:
.. Ktos mi powiedzial ze alarm moze szwankowac po zle zalozonych klemach w sensie kolejnosci. Zalozylem - a pozniej + Dobrze ?..


w tym aspekcie ..największe znaczenie ma czas w jakim nasunąłeś - na czop akumulatora , jeśli zrobiłeś to w czasie krótszym niż 3,94 sek , po Tobie


Rany!...czego to ludzie nie wymyślą !
  
 
Cytat:
2010-03-06 12:56:02, bogdan1 pisze:
w tym aspekcie ..największe znaczenie ma czas w jakim nasunąłeś - na czop akumulatora , jeśli zrobiłeś to w czasie krótszym niż 3,94 sek , po Tobie Rany!...czego to ludzie nie wymyślą !



Kurde było 3,47

Damn it
  
 
Powypinałem po kolei wszystkie bezpieczniki w kabinie.
I cholery nadal migaja. Nie działa też mignięcie kierunkami potwierdzające włączenie/wyłączenie CZ i alarmu.
Na 99% to wina alarmu, ale nie moge znaleźć bezpiecznika.
Resetowanie alarmu nic nie daje - przycisk znalazłem i żadnej reakcji.
Nagrałem filmik - jak ktoś zainteresowany to opublikuje
  
 
Kurcze, a moze to cos od immobilizera ??
Dam dzis go do elektryka, ale caly czas glowkuje.
Wyjecia bezpiecznikow nic nie dalo. A bezpiecznika od alarmu nie moge znalezc.
  
 
Cytat:
2010-03-08 14:26:29, ANalfabeta pisze:
Kurcze, a moze to cos od immobilizera ?? Dam dzis go do elektryka, ale caly czas glowkuje. Wyjecia bezpiecznikow nic nie dalo. A bezpiecznika od alarmu nie moge znalezc.

Immobilizer nic nie ma do kierunkowskazów. Spróbuj znaleźć centralkę alarmu, po przewodzie dojdź gdzie jest podłączona i odepnij. Jeśli wszystko wróci do normy będziesz miał pewność że to alarm. Elektryk zapewne nie będzie go naprawiał tylko go wymieni.
PS. Czy ten alarm nie posiada przypadkiem funkcji "car finder"? Bo ona właśnie tak działa że auto przez kilka sekun mruga kierunkowskazami. Instrukcja do alarmu silicon ultimate ARS może się na coś przyda.

[ wiadomość edytowana przez: robert_or3 dnia 2010-03-08 15:28:52 ]
  
 
Ale żeby podczas jazdy ??
Pilot wyglada tak:
OBRAZEK
  
 
Miałem podobny nawet taki sam ale centralka się spaliła... W dosłownym twego słowa znaczeniu. Spaliła się nawet popielniczka...


[ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2010-03-08 17:44:45 ]
  
 
Cytat:
2010-03-08 16:31:16, ANalfabeta pisze:
Ale żeby podczas jazdy ?? Pilot wyglada tak: OBRAZEK

Być może tutaj masz odpowiedź. Gość miał dokładnie identyczny problem.



[ wiadomość edytowana przez: robert_or3 dnia 2010-03-08 18:23:22 ]
  
 
Cytat:
2010-03-08 18:07:26, robert_or3 pisze:
Być może tutaj masz odpowiedź. Gość miał dokładnie identyczny problem.


"Być może" to był słynny zapach w czasach PRL


wymienione przez Cia robercie_or3 " być może" w przypadku Kolegi ..odpadło (przynajmniej tak utrzymuje )

Cytat:
2010-03-06 11:13:06, bogdan1 pisze:
spróbuj poszukać centralki - powinien tam być na wiązce przycisk "migowy" resetujący alarm (jakoś tak w kompilacji : "przyciskasz" i włączasz stacyjkę w poz. II ) ..

  
 
W zasadzie masz rację, ale w linku który podałem są pokazane są miejsca w którym zwykle montuje się przycisk resetu i bardziej przejrzyście opisana jest procedura resetu.
  
 
Kolego ANalfabeta spróbuj takiej opcji:

Odłącz klemę od akumulatora. Po czym włóż kluczyk do stacyjki i przekręć go w pozycję III czyli na maxa w prawo. Podłącz klemę i zobacz czy coś się zmieni.
Miałem przypadek, że świrował pilot i nie znałem procedury ponownego kodowania. Taka operacja pomogła.
  
 
Cytat:
2010-03-08 22:55:04, Michal7e91 pisze:
Kolego ANalfabeta spróbuj takiej opcji: Odłącz klemę od akumulatora. Po czym włóż kluczyk do stacyjki i przekręć go w pozycję III czyli na maxa w prawo. Podłącz klemę i zobacz czy coś się zmieni. Miałem przypadek, że świrował pilot i nie znałem procedury ponownego kodowania. Taka operacja pomogła.


sie Michał nie obraś ..ale
"procedura" przypomina wyciąganie królika z kapelusza

Poza tem ...praktycznie niemożliwie coby świrowały dwa piloty jednocześnie