Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ryba012 lidzbark warmiński | 2010-03-08 18:13:14 Filtry 2 miesiące temu wymieniałem i przy okazji czyściłem zbiornik.Zauważyłem jeszcze, że jak pojawia się problem, to po wyjęciu i włożeniu kluczyka samochód przy większej prędkości jakby tracił trochę moc i w czasie przyśpieszania lekko jakby poszarpywał. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-03-08 19:28:00
Wyglada na pierwsze problemy z zaworkami w pompie.Odczytaj jednak kody bledu. |
ryba012 lidzbark warmiński | 2010-03-09 17:37:23 Pokazuje brak błędów.Profilaktycznie zmieniłem zaworki w pompie, bo mam zapasowe,zgodnie z sugestią Biga. |
ryba012 lidzbark warmiński | 2010-03-17 10:28:20 Po zmianie zaworków kontrolka jeszcze się nie zapaliła ani razu. Prawdopodobnie diagnoza Biga była trafna. Dzięki za cenną radę i pozdrawiam. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-03-17 11:22:09
Chcialbym zeby byla jasnosc w temacie... Ja nie diagnozuje przez i nternet,bo to niemozliwe jak kiedys ktos napisal Jedynie stwierdzam na podstawie doswiadczenia i mojej teoretycznej wiedzy ,oraz na podstawie waszych subiektywnych odczuc i opisu problemu,co jest najbardziej prawdopodobnym powodem usterki. Natomiast na diagnostyke zapraszam do Katowic,wtedy stwierdzam w stu procentach co trzeba zrobic aby usprawnic samochod. Pozdrawiam. |
arass TOYOTA Previa II Łódź | 2010-04-04 13:02:42 Witam.
Jestem tu u Was świeżutki, więc proszę kolegów o wyrozumiałość. Podpowiedzcie mi proszę jak odczytuje się kody w Previ 2.0D4D? W poprzednim samochodzie (Carinie E) E1 i TE1, ale tutaj nawet nie mogę znależć złącza diagnostycznego żeby zobaczyć czy takie styki w ogóle są?? Proszę o pomoc. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-04-04 13:40:49
Diagnozlacze jest pod nogami kierowcy na suficie,ale watpie czy cos tam wyblyskasz,tester Toyoty trzeba zapiac i odczytac bledy. |
arass TOYOTA Previa II Łódź | 2010-04-06 17:07:55 Nie będę zakładał nowego posta bo problem dotyczy również zapalającego się check engine.
Jak jeździłem "normalnie" lub jak ją trochę "pogonię" to wszystko jest ok. Jednak ostatnio zachciało mi się śrubować rekordy najmniejszego spalania i wtedy pojawił się problem. Przy spokojnej jeździe chcę nagle trochę bardziej wdepnąć pedał gazu to reaguje tak jakby ktoś trzymał samochód za hak i nagle zapala się check i przechodzi w tryb awaryjny. Wracając z świąt byłem przejazdem u jakiegoś magika-elektryka któremu po podpięciu pod kompa pojawił się komunikat "P1250 VN TURBO INSTSTANT FAULT" stwierdził że to może być problem z podciśnieniowym sterownikiem turbiny, ale ja mu jakoś nie ufam, co Wy na to?? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-04-06 19:08:42
I nieslusznie bo ma racje. Blad ten powstaje jak turbina przeladowuje,trzeba na poczatek wyczyscic filterek zaworka sterujacego podcisnieniem gruche korektora turbiny.Jezeli nie pomoze wymienic zaworek jak dalej nie pomoze to takze turbine. Mozna tez inaczej ...wymienic zaworek rozruszac turbine i ja wyregulowac,ale wtedy EGR musi byc idealnie czysty aby nie falszowal pomiarow. |
wau1971 Toyota Previa STAVANGER | 2015-12-17 23:51:12 ...i ja podepnę się do tematu ze swoją Previą
Jak zwykle przed wyjazdem do Polski coś się psuje Check engine podczas redukcji biegów 2->1 na niskich obrotach Filtr paliwa, powietrza, zaworki SCV wymienione Wizyta w tutejszym serwisie Toyoty nic mi nie pomogła Diagnoza... błąd silnika (?!) i żadnych konkretów Plan naprawy... wymiana podejrzanych części od najtańszych do najdroższych Koszt naprawy max 25 tys. PLN ale żadnej gwarancji na naprawienie!!! W Polsce nie do pomyślenia... ale w Norwegii już tak Wiem że bez konkretnej diagnostyki będzie trudno ale może ktoś już to przerabiał? Za wszelkie konkrety z góry dziekuję ...a póki co do Polski pojedziemy starym Renault Grand Espace |
wtom wrocław | 2015-12-18 20:25:45 to zdiagnozuj sam. wepnij spinacz biurowy między pin 4 i 13 w złączu (piny liczy się od lewej do prawej w każdym rządzie drugi rząd jest kontynuacją numeracji pierwszego). włącz zapłon policz błyski kontrolki silnika i odczytaj kod |