Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2010-03-11 19:12:31 Jak sprawdziłeś wtryski?
Jakie czujniki sprawdziłeś I czy na 2 cewki dochodzi + po zapłonie i minus sterujący (do sprawdzenia diodą LED) |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2010-03-11 19:15:21 U mnie przyczyną był brak masy, ja ci śmierdzi paliwem to możesz sprawdzić czy przewody do filtra są dobrze podpięte. |
Mativo Escort RS2000 Cabrio Lędziny | 2010-03-11 19:24:23
Sprawdziłem miernikiem czy dochodzi prąd podczas próby zapłonu... Na obie cewki dochodzi + przecież logiczne bo jest iskra na świecach to skądś ten prąd musi się brać... tylko nie wiem na ile cewki są dobre, a wątpie żeby 2 na raz padły a na jednej przecież by odpalił. Z diodą nic nie sprawdzałem, bo auto 30 min wcześniej normalnie odpaliło :/ "U mnie przyczyną był brak masy, ja ci śmierdzi paliwem to możesz sprawdzić czy przewody do filtra są dobrze podpięte." Masy posprawdzałem podokręcałem :/ Jutro jeszcze podmienie cewki całe i świece może jest za słaba iskra... tylko co może być tego przyczyną :/ przecież 30min wcześniej samochód normalnie mi odpalił :/ Na prawdę zgłupiałem dzisiaj znowu totalnie w garażu :/ wszystko było super ładowanie itd wszystko extra... a tu taki zonk :/ |
Mativo Escort RS2000 Cabrio Lędziny | 2010-03-11 19:48:18 Teraz byłem jeszcze w garażu... mam wrażenie że akumulator jest już dentka poprostu (chociaż kontrolki-radio-zegarek normalnie świecą i grają) ładował się aku przez 4-5 godzin, odłączyłem próba odpalenia i tylko spróbował ze 3 razy i koniec akumulatora :/
Tylko czy słaby akumulator rzeczywiście może być przyczyną tego że może być za słaba iskra? :/ Bo ciężko ciężko powiedzieć co to może być... wszystko inne gra i buczy tylko nie chce odpalić |
ALLka Sympatyk FEFK A4/Łoś Aleksandrów Łódzki | 2010-03-11 19:50:25
----------------- اَيلَكساندرا شكزَبانيسكا FEFK#888 FFID#003 Mam swoja lewa cudowna strone essiego :):* |
Kaliber Sympatyk FEFK 2xEscort MkVII kombi ... Mikołajowice | 2010-03-11 20:03:12 U mnie też raz nie chciał odpalić a przyczyną był rozrusznik który na mrozie nie chciał zapalić a jak się ociepliło to zapalił normalnie.
|
Mativo Escort RS2000 Cabrio Lędziny | 2010-03-11 20:42:24 Jeszcze zapomniałem o jednym fakcie dotyczącym aku... próbowałem go odpalić podpiętego do prostownika i jak miernikiem (takim prostym) sprawdzałem napiecie na aku to 16,7 nawet pokazywało :/ odłączyłem prostownik i sam aku dawał ponad 14 (nie odpalone auto)...
Ponawiam pytanie czy akumulator który pozwala na uruchomienie się radia i całej innej elektryki w aucie może być taki że nie da rady dać odpowiedniej iskry na świece? (tzn prądu do cewki) |
Mikatt Escort Driver Ford Escort Zawiercie | 2010-03-11 21:09:22 napięcie może mieć dobre ale wydajność prądowa bardzo niską,może też być tak, że dostaje zwarcia i szybko "pada" |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2010-03-11 21:33:33 Rozrusznik podczas kręcenia potrafi pobrać w impulsie nawet 40A
A radio i zwykłe odbiorniki powiedzmy 2A |
lipek88 Sympatyk FEFK RS Kruszwica | 2010-03-11 21:53:35 a gdyby spróbować podjechać innym autem i dać mu prąd kablami na klemy?? |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2010-03-11 23:40:43 napisales ze gdy swiece zblizasz do masy ale nie dotykasz to jest iskra a gdy dotkniesz masy to iskry brak, to tu chyba jest problem poniewaz przeciez wkrecona w glowice swieca ciagle dotyka masy a wiec z tego co napisales wczesniej towynika ze iskry w cylindrze nie ma, jezeli cos zle zrozumialem z Twojego postu to prosze wyjasnij mi |