Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2010-03-12 16:32:17 Szkoda Twojej pracy ... |
zeppelin Ford Escort Jugów/Kraków | 2010-03-12 16:51:44 Ja tak w 1,6 16 V zrobiłem bo mnie to lekko irytowało, wyrzuciłem wszystkie rurki, w kolektor wkręciłem śruby (dwie opcje albo znajdziesz nowe mają inny skok nie pamiętam już jaki albo wykorzystasz z tych rurek, czyli najprościej w świecie je zaspawać). Potem zaślepienie w kolektorze ssącym, po rurce do podciśnieniowego sterowania zaworem otwierającym. Sam elektro zawór sterujący tym zostawiamy żeby nam komp błędu nie wyrzucał albo zastępujemy go rezystorem o takiej samej rezystancji co ten zawór. Ot cała filozofia. Pozdrawiam |