ECU w levin Ae111

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chce podpiac Apexi rev speed meter i przyokazji usunac ogranicznik predkosci, wiecie gdzie jest ECU i z ktorej strony je ugryzc ? wiem ze gdzies w srodku auta . Dzieki

silnik 4a ge
  
 
Ok dokopalem sie jakos do tego ecu i wsio podpialem, fotka dla potomnych



P.s niezla rakieta z tej toyki , kreci sie do 8000rpm
  
 
Anglik??? Masz zamiar robić przekładkę? Pytam bo jestem ciekaw jak to wychodzi w kosztach. Przy przeróbce pewnie niezbędna jest podmiana ściany grodziowej
  
 
Cytat:
2010-04-20 20:04:09, junior_ek pisze:
Anglik??? Masz zamiar robić przekładkę? Pytam bo jestem ciekaw jak to wychodzi w kosztach. Przy przeróbce pewnie niezbędna jest podmiana ściany grodziowej



Japonczyk prawdziwy sprowadzony pare lat temu do Irlandii.
Miedzy innymi dlatego mial ogranicznik predkosci chyba do 170 albo 180 , haha auto z taka moca cos kolo 170KM

O przekladce kiery nic nie wiem niestety , auto nie moje.

Ale naprawde silniczek miazdzy wszystkie hondy v tec , ktore jada tylko od 5.5 tys w gore. Ten ma ciag caly czas i jest bardzo czuly na gaz , ciagnie jak pociag , choc to tylko 1.6 litra !!! A buczy ze hohoh bez katalizatroa i na jednym tlumiku !

P.S ma 20V i skrzynka 6 biegow , pozatym gwintowane zawieszenie w standardzie


[ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2010-04-20 20:24:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2010-04-20 20:27:12 ]
  
 
Cytat:
2010-04-20 20:04:09, junior_ek pisze:
Anglik??? Masz zamiar robić przekładkę? Pytam bo jestem ciekaw jak to wychodzi w kosztach. Przy przeróbce pewnie niezbędna jest podmiana ściany grodziowej



Aha, te auta wychodzily chyba tylko z kierownica po prawej stronie ! takze byla by pewnie duza rzezba ....
  
 
Cytat:
2010-04-20 20:22:26, CzapCzap pisze:
Japonczyk prawdziwy sprowadzony pare lat temu do Irlandii. Miedzy innymi dlatego mial ogranicznik predkosci chyba do 170 albo 180 , haha auto z taka moca cos kolo 170KM O przekladce kiery nic nie wiem niestety , auto nie moje. Ale naprawde silniczek miazdzy wszystkie hondy v tec , ktore jada tylko od 5.5 tys w gore. Ten ma ciag caly czas i jest bardzo czuly na gaz , ciagnie jak pociag , choc to tylko 1.6 litra !!! A buczy ze hohoh bez katalizatroa i na jednym tlumiku ! P.S ma 20V i skrzynka 6 biegow , pozatym gwintowane zawieszenie w standardzie [ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2010-04-20 20:24:15 ] [ wiadomość edytowana przez: CzapCzap dnia 2010-04-20 20:27:12 ]


Szkoda tylko ze kierowca nie odczuwa zadnej przyjemnosci z jazdy bo pasazer prowadzi.
  
 
Cytat:
2010-04-20 21:41:51, Bigelektron pisze:
Szkoda tylko ze kierowca nie odczuwa zadnej przyjemnosci z jazdy bo pasazer prowadzi.



Haha dobre

a tak to wyglada
  
 
Cytat:
2010-04-20 21:40:57, CzapCzap pisze:
Aha, te auta wychodzily chyba tylko z kierownica po prawej stronie ! takze byla by pewnie duza rzezba ....


No w takim wypadku przekładka mało realna, najgorzej z kokpitem i nadmuchem powietrza, musiały by być z wersji z kierownicą po lewej stronie, bo reszta to myślę,że do ogarnięcia przy kilku wolnych tygodniach Ale prezentuje się ciekawie