Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
revoltax Escort Chełm | 2010-05-05 13:31:34 Tak jak w temacie czy można założyć zwykłą najprostrzą instalacje? Czy tylko sekwencja? |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2010-05-05 13:56:35 można taką i taką... a o wadach i zaletach masz czytania i czytania i na forum i w googlach, a temat zaraz poleci do smieci |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-05-05 16:21:09 Instalacja mieszalnikowa: ze względu na mikser w dolocie silnik będzie słabszy o 20% na benzynie i o 25% na gazie, spalanie gazu będzie większe o 20-30% od benzyny, mogą pojawić się problemy z wolnymi obrotami.
Instalacja sekwencyjna: silnik w ogóle nie straci mocy na benzynie, na gazie może być do 5% słabszy ale jeśli reduktor i wtryski są dobrane z zapasem wydajności to nie powinno być spadku mocy, spalanie gazu przyjmuje się około 15% większe niż benzyny, nie ma żadnych problemów z wolnymi obrotami czy nierówną pracą silnika. Generalnie same zalety, z wyjątkiem jednej - CENY. Sekwencja jest dwukrotnie droższa od zwykłej instalacji. |
Wuipe Escort Driver Mitsubishi ASX Rybnik / Olza | 2010-05-05 16:22:40 nowsze generacje wprowadzane są z jednego powodu: bo są lepsze od starszych, proponuję więc sekwencję - przy obecnych cenach benzyny taka instalacja zwróci Ci się po roku => kalkulator |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2010-05-05 16:40:46 oczywiscie wybierz warsztat, ktory zrobi ci to jak nalezy, bo potem poleci po kieszeni, a ciezko udowodnic, ze jezdziles normalnie, w moim przypadku ( popekana glowica w 4 miejscach, przepalone zawory, i 4 szklanki do wymiany ). ciezko udowodnic, ze to wina zle zalozonej instalacji gazowej. gazu w aucie juz nie mam. lezy i czeka na jakiegos kupca |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-05-05 16:45:29 Jeśli auto jest warte mniej niż instalacja sekwencyjna, a silnik tak czy inaczej jest słaby, to nie ma najmniejszego sensu montować takiej instalacji. Do małego silniczka 1.4 instalacja II generacji będzie optymalnym wyborem.
[ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-05-05 16:46:56 ] |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2010-05-05 16:59:50
masz racje, ale jak ktos ma wielopunkta jezdzi duzo i wie, ze pojezdzi tym autem jeszcze troche to wolalbym miec sekwencje. mam drugiego essa 1.4 na jednopunkcie z gazem drugiej generacji. po 50-ciu tys oprocz butli i rurek to musialem robic reszte. mimo, ze auto na kontrole jezdzi regularnie. wiele to moze nie kosztowalo, ale moglbym miec za ta kase fajne aluski do niego. |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-05-05 17:05:52 50tys.km to dużo, wątpię że w tym czasie w instalacji sekwencyjnej nie musiałbyś nic robić. Zaworki wtryskiwaczy nie są nieśmiertelne, a filtry też nie są niezapychalne.
Nie jest tak źle, wszystko co trzeba zrobić po tych 50tys.km to wymienić filtr, uszczelki i przepony w reduktorze. Wydatek dwucyfrowy, a instalacja jak nowa |