Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-05-12 23:04:35 Zanim go uruchomisz wymień świece, przewody WN, kopułkę i palec, filtry i olej. Możesz na Mobil albo Lotos mineralny - lepszy jest niekonieczny.
Preparat do benzyny owszem trzeba kupić i dolać. Jest na nim napisane ile. Ze zmianą oleju to ja bym nie czekał - nie wiadomo ile ma ten w silniku i kiedy był zmieniany. Ludzie często na tym oszczędzają, więc nie ma co ryzykować. Opony to takich jak były oryginalne raczej nie dostaniesz chyba że używane, ale to zawsze ryzyko, że mają wady ukryte. Ja bym jeszcze przed jazdą zmienił pasek rozrządu, a jak nie da rady, to zrobił to najszybciej jak się da po niej. Można też wymienić klinowy bo może być już lekko kiepski, a przynajmniej wziąć z sobą zapasowy. Przed uruchomieniem sprawdź oczywiście czy pompa paliwa działa (bo może stać) i czy jest dość płynu w chłodnicy. Można ewentualnie do każdego cylindra wstrzyknąć nieco nafty i zostawić tak na parę godzin. Warto by też sprawdzić już po uruchomieniu czy działa ładowanie czyli zmierzyć napięcie no i hamulce rozruszać... |
Maurer Miłośnik FSO Polonez Caro 1,6 GLi ... Szczecin | 2010-05-13 16:33:18 |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2010-05-13 16:50:49 Na podpałkę lepsza jest passio. Ma więcej asfaltu. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |