Wstępnie myślę że nie są identyczne
Ale zmierzę średnicę cylinderków. Przy 25mm średnicy suma powierzchni obu tłoczków cylinderka jest taka sama jak powierzchnia 35mm tłoka w zacisku.
Zatem idąc za Twoją podpowiedzią, do 25mm średnicy cylinderka powinienem odczuć znaczną poprawę
No nic, tak czy inaczej po robocie pojadę na rolki i zobaczę jak to wygląda na wykresach. Oby tylko tył nie łapał dużo wcześniej niż przód
Ale może w końcu auto zacznie jako tako hamować, a nie zwalniać
Pozdro.
EDIT:
Z tego co się dało znaleźć w sieci, to cylinderek ma 19mm średnicy zatem mogę się spodziewać znacznej poprawy
9,6cm^2 tłoka w zacisku vs. 5,7cm^2 tłoczków w cylinderku
Hmmm... brzmi obiecująco
[ wiadomość edytowana przez: Perzan dnia 2010-06-27 13:59:38 ]