(K) korpus kolumny przedniej prawej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie dwa dni temu z uwagi na silne stuki z przedniego zawieszenia udałem sie na szarpaki do Legnickiego Motorpolu celem wykrycia usterki. diagnoza szybka sworzeń przedni prawy . (oryginał jeszcze nitowany przebieg 175kkm), niestety jak to w życiu bywa mechanik już w innym warsztacie) przy naprawie jednej rzeczy uszkodził drugą tzn podczas nawalania młotem w sworzeń urwał część korpusu do której przytwierdzony jest czujnik |ABS. z tego co widziałem żeliwny element to jest ale nie wymienny. zamocował to jakoś na opaski ale długo to nie wytrzyma. w mojej okolicy nowego korpusu nigdzie nie ma. Pytanie zatem gdzie i za ile. ale nowe części mnie interesują . krótko mówiąc chodzi o ten cały stelarz do którego wchodzi wkład amortyzatora itp itp. Kilka dni mnie nie będzie ale przeczytam po powrocie. jeżeli ktoś posiada informacje na ten temat wdzięczny będę

[ wiadomość edytowana przez: mifinka dnia 2010-07-01 15:20:48 ]
  
 
Ja bym zaczął od nie wyjechania od tego mechaniora zanim nie usunie tego co rozpiździł. Dla czego mam płacić za coś co było ok zanim On " mechanik " się za to wziął.
To tak jak bym przyjechał na zmianę opon, a koleś, by uciął śruby, by zdjąć felgę i potem je przyspawał. To też po jeździ ale nie za długo.
  
 
Cytat:
2010-07-01 23:41:09, Ikarus260 pisze:
Ja bym zaczął od nie wyjechania od tego mechaniora zanim nie usunie tego co rozpiździł.



Zgadzam się. To, że mechanik coś uszkodził w Twoim samochodzie to ma teraz on problem a nie Ty. Po prostu delikwent idzie do sklepu kupuje co trzeba montuje i oddaje Ci wpełni sprawny samochód. Gdy tego odmawia możesz mu naprawdę narobić sporo kłopotów. A swoją drogą sposób wymiany sworznia za pomocą młota (ciekawe ile wypił,że z trafieniem miał kłopoty) jest dość ciekawym rozwiązaniem, ale ja i tak zostanę przy swoim i do tego używam ściągacza.
  
 
wiem chłopaki, że łatwo powiedzieć. mechanik zarzeka się, że stukał w korpus od lewej strony a czujnik odpadł od wibracji bo było skorodowane mocowanie. mnie również ciężko w to uwierzyć ale co zrobić.
  
 
Cytat:
2010-07-05 09:33:11, Rafi pisze:
wiem chłopaki, że łatwo powiedzieć. mechanik zarzeka się, że stukał w korpus od lewej strony a czujnik odpadł od wibracji bo było skorodowane mocowanie. mnie również ciężko w to uwierzyć ale co zrobić.



Ale przecież do tego są chyba ściągacze... a nie młotek.

pozdr.
  
 
może nie wszędzie XXI wiek jest i ściągacz to abstrakcja