[MKV] po zagrzaniu silnik gaśnie i nie zapala 1,6 8v EFI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam taki problem że po zagrzaniu się silnika gaśnie, a gdy już zgaśnie to rozrusznik nie może obrócic silnikiem nawet na dwuch akumulatorach, jak ostygnie wszystko wraca do normy
dużo się nim nie najeździłem bo mam go 3 miesiące a stoi od 2-2,5 miesiąca (wtrakcie przebudowy) ale mam wrażenie że on nie pali a żre paliwko

przekopałem forum od przodu do tyłu i od tyłu do przodu no i nic pomocnego względem tego silnikanie znalazłem
  
 
kody błędów sprawdzane?
jeździ normalnie (nie muli, nie szarpie, wkręca się dobrze, na jałowym obroty ok)?
na jakim oleju jeździsz?
  
 
kodów nie sprawdzałem (chodzi o podpięcie do kompa?)
jak go kupiłem to oleju prawie nie było ale kontrolka ciśnienia oleju się nie świeciła, wlałem 2 litry najtańszego oleju jaki był bo silnik i tak bedzie wyciągany a nie było sensu lac czegos dobrego bo zimering na wale wyskoczył i stąd braki w oleju. (jak go już wyciągne zmienie filtr, założe zimering i zaleje nowym olejem)
Na zimnym silniku chodzi równo i fajnie się zbiera a jak się grzeje to zaczynają falofac obroty - przygasa, w tym momencie sprawdzilem napięcia i było tak jakby alternator w ogóle nie ladował lub jakby coś robiło taki duży pobór prądu lub zwarcie

czyściłem juz krokowy i sprawdzałem cewke

[ wiadomość edytowana przez: pepe_85 dnia 2010-07-04 11:44:03 ]
  
 
Witam! czy możecie koledzy podać link jak sprawdzić kody błędów w tym silniku? Pozdrawiam
  
 
aaaaa chodzi o lape stroboskopową, na śmierc o tym zapomniałem
  
 
Wymień przewód od automatu rozrusznika, sprawdź w jakim stanie jest wsuwka na automacie. U mnie było tak samo. Przewód w środku był zaśniedziały do tego przy automacie wsuwka się zaczęła łamać.
  
 
Cytat:
2010-07-07 13:48:10, boorek pisze:
Witam! czy możecie koledzy podać link jak sprawdzić kody błędów w tym silniku? Pozdrawiam


poszukaj na forum, bo było sporo o tym
  
 
miałem ten sam problem ale zimą...
zimny odpalał bez problemu ale jak tylko chwycił temperaturę to z odpaleniem były spore problemy, problem sam się rozwiązał i nawet nie wiem jak
  
 
jaki masz olej, przebieg i stan ogólny silnika?
  
 
175tys, olej wlałem jakiś najtańszy 2 litry bo jak go kupilem to bagnet był suchy, a chodziło o przekulanie się auta przez 2 tygodnie więc dolałem byle co, tym bardziej że wyskoczył zimering na wale.
po takim czasie użytkowania nie wiem czy bierze olej czy nie wiem że żre paliwo jak gupi :p
teraz autko stoi już 3 miesiac bo robie replike cossa ale bez przerubek zawieszenia, po prostu dapasowuje wszystko do seryjnego essa, poczym odbije od tego formy żeby więcej zapaleńców miało szanse chociaż na namiastke cossa
  
 
obroty na zimnym silniku są ok a na ciepłym falują