Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mayday411 Forumowicz Opel Astra 1,6 16V kraków | 2010-08-27 17:36:54 Witam potrzebuje pomocy, czytam i czytam po róznych forach i nic konkretnego nie moge znaleźć. Auto-Astra X16XEL 16 zaworowy. Na gazie chodzi lux. Na benzynie strasznie sie dławi szarpie obrotami-tylko nie piszcie że to krokowiec bo był wyczyszczony, poza tym pod obciażeniem wyskauje błąd 18 czyli system regulacji spalania stukowego. Silnik nie ma mocy, źle się wkręca na obroty, lubi zgasnać, strzela w wydech jak schodzi z wysokich obrotow. Świece, kable nowe, sonda lambda zmieniona na NGK, wyczyszczone wtryski sprawdzona pompa wody tzn jej ustawienie. Wszystko to dzieje sie tylko na benzynie. Tankuje na dobrych stacjach. Ostatnio też wymieniłem filtr paliwa. Ludzie pomóżcie bo mnie do szłu już ten opel doprowadza. Każdy mechanik by chciał robić remont kapitalny za mega kase i wtedy niby pomoże. Po co mi remont jak na gazie auto śmiga super i nie bierze w ogóle oleju. Remont był robiony 50 tys temu. [ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2010-09-01 10:12:34 ] |
mayday411 Forumowicz Opel Astra 1,6 16V kraków | 2010-08-29 21:32:40 Wiem że gaz to zło, silnik to 1,6 16V na automacie. Gaz hm nie sekwencja tylko coś wcześniejszego, ale gaz hula spoko. Nie wiem za co sie zabrać mogę podejrzewać moduł zapłonowy ale nie mam skąd wziąć podmienić i sprawdzić czy na innym chodził by równo. Zmienie tez czujnik temperatury silnika to nieduży koszt a może coś pomoże. Nie chce po kolei wszystkiego zmieniać bo pewnie w końcu bym trafił na usterkę, ale za duze koszty wymieniać pól silnika. Moze ma ktoś jeszcze jakies sugestie. |
mayday411 Forumowicz Opel Astra 1,6 16V kraków | 2010-09-07 19:43:09 co znaczy że moglo rozszcselnić dolot? |
mutra Forumowicz Astra 1,6 16 v CARAV ... Wrocław | 2010-09-08 15:44:59 znaczy że w momencie strzału ciśnienie mogło doprowadzić do pęknięcia plastiku od filtra do kolektora względnie do poluzowania fabrycznych połączeń występujących na tym odcinku. Obejrzyj puszkę filtra i przewód. Połączenia między nimi możesz sprawdzić smarując benzyną na biegu jałowym - wzrost obrotów świadczy o nieszczelności. |