Zawór ISC-montaż

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest możliwe złożenie zaworka od strony zaślepki w jakiś inny sposób czy to pasuje tylko w jednym polozeniu? Czyścilem zawór i przy odkręcaniu zaślepki wypadł mi ten plastik i wałek się przekręcił.Wiadomo tylko że nacięcie na bimetal jest poziome a ten dzyndzel przy montażu podczas pokrecania sam wskoczył na swoje miejsce.Wiec mam nadzieje ze jest dobrze.Jesli się myle to moze ktos wie jakie powinno byc polozenie tego dzyndzelka i plastiku?
Z gory wielkie dzieki

Polozenie ma byc takie aby wieksza przyslonka wirnika zaslaniala kanal powietrzny w korpusie,jak dasz na odwrot nie zadziala.

Jestem raczej laikiem i nic mi to nie mówi.Gdzie jest ten kanał?Jaka przysłonka?

Cytat:
2010-08-30 07:36:27, kielecki pisze:
Jestem raczej laikiem i nic mi to nie mówi.Gdzie jest ten kanał?Jaka przysłonka?

Z tego co pamiętam jak czyściłem u siebie ISC to:
Wirnik to ten wałek o którym pisałeś że wypadł, on chyba ma nacięcia, miejsca gdzie nie jest nacięty to przysłonki, więc musisz dopasować go tak, aby ta większa przysłaniała kanał. Kanał to z kolei otwór w korpusie ISC, od strony gdzie nachodzi uszczelka a później przepustnica.

To chyba o ile pamietam dobrze zrobilem.Chodziło mi o to ze od strony zaslepki jest ten plastikowy korek ktory tez ma naciecia i pewnie inaczej by nie pasowal.Tak bym zrobil jakbym byl konstruktorem

Wszystko wyczyściłem,poskręcałem,chodzi leciutko i d...
Najczęsciej gaśnie w momencie jak odpalę zimny i osiągnie temperaturę.Wtedy jak odpalam czuć paliwo jakby był zalany i dłużej trzeba kręcić.Potem jak odpalę ciepły to najczęściej da się jeżdzić i np.cały dzień nie zgaśnie,a potem nie wiadomo czemu nagle spada z obrotów do zera.Już nie mam siły.Ratunku!

Cytat:
2010-09-07 09:49:21, kielecki pisze: