[cossie] Czym wystroic?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś może miał styczność ze strojeniem Cossiego za pomocą stand alone'a? Jakiego kompa najlepiej zastosować? Jak z MAP-sensorem? Trzeba wymieniac, czy fabryczny wystarczy?
Mysle nad wystrojeniem Megasquirtem, bo mozna tanio za oceanem dorwac, jak sie postarac, ale nie mam pojecia, czy to bedzie dobrze wspolpracowac
  
 
sam chcesz ogarniać temat czy komuś powierzyć? generalnie stand alone'm wystroisz każde auto, ale megasquirt to nie jest prawdziwy stand alone.. jak chcesz mieć dużo możliwości za małą kasę to VEMS jest ponoć dobry polecenia. map sensor musisz sprawdzić do jakich wartości obsługuje, jak bedziesz chciał więcej dmuchać niż stock to może być tak że trzeba wymienić, ale koszt mapa przy SA to pikuś.

a tak poza tematem, tematy strojenia, tuningowania na zaawansowanym poziomie są tu troszkę obce, więcej dowiesz się na racingforum.
  
 
Stroic, bron Boze, nie zamierzam sam. Zastanawialem sie nad AEM znalezieniem uzywki w USA. Na nowke raczej niepredko bedzie kasa. Zalezy mi na stalym AFR i ewentualnie dodatkowo na ALSie z podtrzymaniem turbo.

Teraz jest dmuchniete 1,5-1,6, wiec wiecej niz seria i na obecnym kompie nie bylo wyjscia, jak tylko ochydnie przelac, wiec jezdze zostawiajac czarna chmure.

Dodatkowo, pompa ma tendencje do zapier..dzielania na maksymalnych obrotoach i katastrofalnie wtedy wzrasta spalanie. Zastanawiam sie, moze cos sie stalo sondzie L?

EDYTA:
Od racingforum i tym podobnych streetracingowych wynalazkow trzymam sie raczej z dala

[ wiadomość edytowana przez: kowzan dnia 2010-09-15 21:01:21 ]
  
 
Cytat:
2010-09-15 21:00:12, kowzan pisze:
Stroic, bron Boze, nie zamierzam sam. Zastanawialem sie nad AEM znalezieniem uzywki w USA. Na nowke raczej niepredko bedzie kasa. Zalezy mi na stalym AFR i ewentualnie dodatkowo na ALSie z podtrzymaniem turbo. Teraz jest dmuchniete 1,5-1,6, wiec wiecej niz seria i na obecnym kompie nie bylo wyjscia, jak tylko ochydnie przelac, wiec jezdze zostawiajac czarna chmure. Dodatkowo, pompa ma tendencje do zapier..dzielania na maksymalnych obrotoach i katastrofalnie wtedy wzrasta spalanie. Zastanawiam sie, moze cos sie stalo sondzie L? EDYTA: Od racingforum i tym podobnych streetracingowych wynalazkow trzymam sie raczej z dala [ wiadomość edytowana przez: kowzan dnia 2010-09-15 21:01:21 ]


Mimo to polecam ci zajrzeć na streetracing.pl jest tam sporo projektów tego typu dokładnie opisanych od początku do końca,często z wersjami przejściowymi, dzięki czemu unikniesz błędów. Chłopaki mają o tym pojęcie oraz własne doświadczenia w temacie i to nie na jednym tylko aucie.A tu nie oszukujmy sie , łącznie z tobą były do dnia dzisiejszego 3 cossy,zaś o ile temat samego turbo wzbudza tu niebywałe kontrowersje,o tyle kwestia strojenia etc to już pełna egzotyka owiana mitami i fantazją , ot taka prawda.
  
 
lepiej na temat strojenia za bardzo nie konfabulowac

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
  
 
kowzan, wejdź na stronę moich ziomków www.rsgarage.pl masz tam namiary, popytaj doradzą Ci coś
  
 
Cytat:
2010-09-15 21:00:12, kowzan pisze:
...Zalezy mi na stalym AFR i ewentualnie dodatkowo na ALSie z podtrzymaniem turbo...



Co oznacza to zdanie? Wydaje mi się, że nie wiesz do końca o czym piszesz? Jak możesz być ALS z potrzymaniem turbo, skoro sam skrót ALS oznacza podtrzymanie.
  
 
Cytat:
2010-09-15 23:30:46, Remarq pisze:
Mimo to polecam ci zajrzeć na streetracing.pl




No no... czasy sie zmieniaja, pamietam Remarqu gdy pare ladnych lat temu sie tutaj naśmiewales z tego forum przy pewnej okazji Podobnie jak np Remik, a ostatnio szukal tam pomoicy gdy mu silnik padł, to taka mala dygresja.

A do autora tematu mam pytanie po co ci ALS ? toż to masakra dla samochodu jest...
  
 
Cytat:
2010-09-16 10:01:39, jozwa_maryn pisze:
No no... czasy sie zmieniaja, pamietam Remarqu gdy pare ladnych lat temu sie tutaj naśmiewales z tego forum przy pewnej okazji Podobnie jak np Remik, a ostatnio szukal tam pomoicy gdy mu silnik padł, to taka mala dygresja. A do autora tematu mam pytanie po co ci ALS ? toż to masakra dla samochodu jest...


bzdur chociaz nie pisz
Nigdy nie wysmiewałem sie ze streetracingu
  
 
Milo, zeby byl... I tak bylby wylaczony przez wiekszosc czasu. Moze tylko na jakies spoty, zloty, ćwiartki by się go odpalało.
Zdaje sie, ze skonczy sie na tym, ze jak odloze gotowke, to bede szukac uzywanego AEMa za Wielka Woda - poczytalem troche i sporo ludzi to w Koksy wklada.
  
 
Cytat:
2010-09-16 10:01:39, jozwa_maryn pisze:
No no... czasy sie zmieniaja, pamietam Remarqu gdy pare ladnych lat temu sie tutaj naśmiewales z tego forum przy pewnej okazji Podobnie jak np Remik, a ostatnio szukal tam pomoicy gdy mu silnik padł, to taka mala dygresja. A do autora tematu mam pytanie po co ci ALS ? toż to masakra dla samochodu jest...


odpowiem dokładnie to co remik, albo mnie z kimś mylisz albo mylisz stronę

Dla ścisłości w pierwszym poście proponowałem koledzie przejrzeć witrynę znajdującą sie pod adresem: www:streetracing.pl skąd zostaniesz automatycznie przekierowany na:http://www.racingforum.pl/
a swego czasu żartowałem sobie ze stronki http://streetracing.com.pl/

Co prawda może małe com w środku nic nie znaczy ale tak sie składa że są to dwie zupełnie różne strony.

Dla przykładu są w sieci dwie witryny jedna pod adresem www.fordescort.org
druga www.fordescort.pl
przyznasz że adresy łudząco podobne, żeby było weselej obydwie to strony dotyczące forda escorta posiadające sporą rzesze userów oraz własne forum z tym że są to dwa różne kluby...

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2010-09-17 08:43:43 ]