[ogólne] pedał łapie dopiero na dole

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, problem taki że po naprawie/wymianie prawie wszystkiego w układzie pedał chodzi pięknie leciutko ale łapie dopiero na samym dole. Wymieniony płyn, z jednej strony przewód gumowy, płyn i kilkakrotnie odpowietrzony. Serwo też drugie.
Zauważyłem że w serwie jest taki bolec po środku i z regulacją długości, czy on może być przyczyną?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Jeżeli dopiero co zmieniłeś tarcze i klocki na nowe to musi sie trochę ułożyć,ale mimo wszystko może być zapowietrzony na samym początku tuż przy pompie, jeżeli wymieniałeś przewód i poleciało sporo płynu. Kiedyś walczyłem co prawda nie w escorcie ale w ''podobnym aucie '' pękł mi przewód na tyle, i dopiero po 3 razie go odpowietrzyłem jak należy.

U mnie w essim zaś za taką anomalie swego czasu odpowiedzialny był zapieczony korektor na tyle ale przez to auto w ogóle hamowało słabo. Chociaż swoja droga jak pamiętam w escorcie ogólnie pedał brał raczej głęboko w porównaniu do innych sprzętów.

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2010-10-07 21:11:46 ]
  
 
a jak napompujesz pedałem to wyżej łapie? Jeśli pedał rośnie to obstawił bym powietrze w układzie.
  
 
Jak podpompuję to lekko się podniesie.
Tarcze i klocki mają już rok.
Na wiosnę zmieniałem serwo więc tak jak piszesz to jak można odpowietrzyć tuż przy pompie?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Kleszczak pytanie numer dwa co ty ram teraz masz z tyłu po swapie, tarczobębny czy bębny? Bo sie nie orientuje.

Bo jeżeli masz jeszcze bębny to dokładni taki sam efekt dadzą ci niesprawne samoregulatory, po drugim naciśnięciu także hamulec weźmie ci wyżej.
  
 
samoregulatory
odpowietrzanie - kompresorkiem np a nie z buta
i musi byc OK.
  
 
Samoregulatory nie są nowe ale co jakiś czas są czyszczone i smarowane ale ręki nie utnę.
Przy lewym kole słychać podczas odpowietrzania jakiś syk w okolicach przewodu elastycznego. Przy prawym tego nie ma.
A w jaki sposób odpowietrza się kompresorkiem?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach