Wymiana progów w 125

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chce wymienić progi panocki. Pewnie nie jeden już to robił i może mniej więcej poinstruować jak to zrobić. Był gdzieś jakiś rysuneczek poglądowy gdzie ciąć spawać ale nie mogę znaleźć...
  
 
demontujesz dzwi zakladasz nowy prog na stary odrysowujesz sobie go na lakierze czym osrrym tniesz zakladasz spawasz ;]
  
 
Z wewnetrznymi tak samo ? Ogólnie mam do wymiany 4 błotniki pas tylny i progi, zacznę chyba od progów, jakieś czynności dodatkowe przy wymianie występują ?
  
 
Był na 100% gdzieś taki temat właśnie z rysunkami jak to ciąć, nie pamiętam jak wpisywałem w wyszukiwarkę, w każdym bądź razie kiedyś też go znalazłem Ale chętnie posłucham jak się to robi tak jak się powinno to robić
  
 
wycinasz próg troche niżej niż nowy , przykładasz nowy próg i tniesz przez 2 blachy z kawałka nowego który po odcięciu Ci zostaje dajesz pod spód pokładke i spawasz łączenia punkt koło punktu z przerwami żeby nie pościągało.
Potrzebne sprzęty do tego to:
-Kątówka z cienką tarczą do cięcia , średnia do szlifowania z grubsza i z papierem na koniec.
-Wiertarka + jakieś kółko do czyszczenia , wiertło do punktów , wiertlo 6.
-Migomat
  
 
w można progi polecież spawem ciągłym ?

mam na myśli łączenie przód oraz tył czyli tam gdzie fabrycznie jest to element " panelu bocznego" który zawiera progi zewn , fragmenty słukków .

spawanie do podproża oraz progu wewn oczywiście punktowo.
  
 
nie ma sesu spawac spawem ciaglym pociagnie ci to po pierwsze przegrzejesz za bardzo jak wymieniasz progi wewnetrzny zewnetrzny i wzmocnienie sirodkowe to warto dac zastrzaly zeby auto sie nie rozjechalo troszke ;]
  
 
tu gość spawa na stałe progi z resztą " panelu bocznego "

http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=5&t=2244&hilit=lancia+delta
  
 
no to pisze przecież , że spawasz punkt kolo punktu z przerwami żeby nie pościągało