Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-01-14 11:55:53 kable WN, świce, filtr powietrza. na początek
A jak kupowałeś, to nie szarpał? |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2011-01-14 13:25:43 skoro nie chcesz od razu inwestowac moze zaczniesz od sprawdzenie czujnikow poprzez odpinanie wtyczek od nich... proponuje sprawdzic sonde, przeplywomierz, potencjometr przepustnicy... co do kabli WN to zobacz w nocy czy przypadkiem nie swieca...
|
Andii199 efi mk5 sokółka | 2011-01-14 13:29:18 ja miałem taki sam problem wyciągnij przewody i sprawdź czy niema oleju lub wody na świecach jeżeli jest olej to tylko uszczelka do wymiany jeżeli woda to stał na powietrzu z otwartą maską |
R4DZ1U Seat Cordoba 95/Ford ... FG | 2011-01-14 14:10:17 przemo wiem gdzie to jest moje pytanie dotyczące lokalizacji odnosiło się do postu srvrserver ,czyli o lokalizację kostek czujników od sondy, przepływomierza, potencjometru przepustnicy.
[ wiadomość edytowana przez: R4DZ1U dnia 2011-01-14 14:11:21 ] [ wiadomość edytowana przez: R4DZ1U dnia 2011-01-14 14:11:43 ] |
jorgus06 Ford Escort Katowice | 2011-01-14 15:05:08 Sonda-pod autem przed katalizatorem, na "rurze" która wchodzi z silnika pod podłogę
Przepływka nie wiem jak mk 6 ale w 7 jest zaraz za puszka z filtrem, napewno gdzieś przed wlotem do przepustnicy/gaźnika, Potencjometr przepustnicy... szczerze to pierwszy raz mi sie rzuciła taka nazwa w oczy ale wydaje mi się że to krokowy(steruje przepustnicą na jałowym) ewentualnie jego wtyczka. jak cos źle to proszę mnie poprawić |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-01-14 15:06:05 Kostki są przy czujnikach. A jest ich conajmniej kilkanaście, więc jak Ci napisać o które chodzi?. Na zdjęciu?
Odpinaj po kolei wszystkie i tyle. Nie wiem, co to może Ci dać, ale próbować można. Kable i świece to podstawa, a nie pół samochodu. Akurat to najtańsze elementy, które zawsze się zużywają. Ale jak chcesz sprawdzać droższe części (typu cewka, czy czujniki), to ok. Ja bym sprawdził, czy świecą kable, pokropił mocno wodą, czy mają przebicie, wykręcił świeczki - zobaczył w jakim stanie, może nie stykają w fajce kabli, może w Cewce jest luźno, może świeczki są niedokręcone itp. Odpalanie na jałowym nie świadczy o tym, że są dobre. Potrzebują obciążenia i to właśnie się dzieje przy przyśpieszaniu... Ale sprawdź dobrze złącze modułu zapłonowego EDIS - poczyść styki i dobrze wmontuj. Zrób reset kompa i samoadaptację. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-01-14 15:08:00
potencjometr jest na przepustnicy z lewej mańki. Druga strona ośki od linki gaziu. Zresztą można wklepać w allegro zobaczyć foty i pokukać pod maską gdzie toto siedzi. |
jorgus06 Ford Escort Katowice | 2011-01-14 21:51:25
A no jednak, czytając myślałem o przepływomierzu i mi nie halo było.. Co do autora postu, pomogło coś? |
Andii199 efi mk5 sokółka | 2011-01-15 00:52:58 co do wycieku to nie bedziesz go widział jak otworzysz maske dopiero jak zdejmiesz "fajkę" ze świecy oraz popatrzysz na świecę wyciek może być z pod pokrywy zaworów "tzw krwotok wewnętrzny sprawdz czy przewody przebicia niemaja [ wiadomość edytowana przez: Andii199 dnia 2011-01-15 01:01:06 ] |
zombi1980 Sympatyk FEFK Ford focus [mk1] Stronie Śląksie | 2011-02-23 07:51:15 Miałem dokładnie takie objawy jaj opisujesz, pytałem na forum i wymieniłem połowę osprzętu silnika na darmo. Wyczyść wszystkie możliwe styki jakie znajdziesz, sprawdź świece-najlepiej delikatnie wyczyść drobnym papierem ściernym i wymień kable od świec, są nie drogie. Zobaczysz jak będzie śmigał-jak nowy. |