[MKV] 1.6 EFI 8v Nie pali kiedy jest zimny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem poniewaz escort z silnikiem 1.6 EFI 8v nie pali kiedy jest zimny, kreci kreci ale nie moze zapalic. Problem znika gdy jest cieply, moje pytanie, na co mam patrzec, co zrobic, auto mam od kilku dni i niemoge sie polapac co w nim jest nie tak? Silnik jest z zagazowany. pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: AlanoZo dnia 2011-01-19 15:36:03 ]

[ wiadomość edytowana przez: AlanoZo dnia 2011-01-19 18:01:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-01-20 21:06:33 ]
  
 
no i robisz tak. Wymieniasz zawór gazowy taki razem z filtrem jest wsadzasz nowy kosztuje około 50 zł. Stawiasz auto na klika godzin na dworze i odpalasz i auto chodzi. Wiem bo sam z tym walczyłem z rok i tydzien temu znalazlem przyczyne i to był właśnie ten zawór z filtrem. Na zimnym silnik odpalic nie mozesz bo auto dostaje gaz i bp jednoczenie i sie zalewa. Zapewne jak pojezdzisz na samej pb z dwa dni to nie bedzie tego problemu odpalaniem.
  
 
Dzieki kolego za pomoc, wlasnie mialem w planach na jutro rozebranie tego zaworu i wyczyszczenie go lub wymiane. Jutro bede z tym dzialac, bede pisac co namodzilem. pozdrawiam
  
 
popraw tytuł zgodnie z regulaminem
  
 
tylko go nieczysc bo to nic nieda wymien i powinno byc git.a tak na wszelki wypadek przed ta wymiana pojezdzij 2 dni tylko na bp i bedzie na 100% wiadomo czy to wina gazu.
  
 
Witam dziś patrzylem na to wszystko i u mnie jest sam filterek, później na reduktorze jest dopiero elektrozawór, który ledwo co chciał się otwiera przeczyścilem go ale niestety nic to nie dało, dałem mu prąd z 2 samochodu i wtedy zamarzł mi reduktor, zalałem go gorącą wodą i auto odpaliło na gazie.
  
 
no to wlasnie ten filterek w obudowie ma zawor wymien go i bedzie git. A napisalem ci jeszcze bys pojezdzil na samej bp z 2 dni i bedzie wiadomo czy wina gazu czy cos innego.
  
 
Witam na samym początku przepraszam za odgrzewanego kotleta ale dalej mam problem z autem. Poczyniłem kilka napraw, wymienione wtryski, sonda lambda, pompa paliwa. I niestety ale auto dalej nie pali na benzynie, z tego co mi wiadomo to wtryski się nie otwierają ( nie dostają impulsu) szukałem wyłącznika wstrząsowego na słupku ale znalazłem tylko takie coą i nie jestem pewien czy to to.


Uploaded with ImageShack.us

Co z tym dalej począc, za porady z góry dziekuje.

P.S. Auto pali na gazie


Pozdrawiam
  
 
To jest właśnie ten wyłącznik, spróbuj wypiąć z niego wtyczkę i zmostkować (zewrzeć) te dwa przewody. A na początek możesz spróbować jedynie wcisnąć ten siwy przycisk u góry, może to coś da...
  
 
Zrobiłem tak jak mówisz z tym wyłącznikiem ale niestety dalej auto nie pali ;/.
Czy problemem nie otwierających się wtrysków może byc silniczek krokowy??

[ wiadomość edytowana przez: AlanoZo dnia 2011-02-20 16:53:14 ]
  
 
Witam, temat jest do zamknięcia, auto już jezdzi problemem był czujnik na skrzyni biegów odpowiadający za iskrę i oczywiście nie omieszkam też dodac że mechanik u którego bylem też trzasną babola i pompkę paliwową podpiął odwrotnie, tak czy tak to bardzo dziekuje za pomoc bo wszelkiego rodzaju wskazówki są przydatne jak nie na teraz to na przyszłośc. pozdrawiam
  
 
jaki to czujnik masz jego foto bo mój ciężko też pali jak jest zimny??
  
 
Nie mam foto bo robił mi z tym elektryk, z tego co on mi mówił to jest to czujnik na skrzyni biegów odpowiadający za podawanie iskry najprawdopodobniej czyta dane z kola zamachowego ale pewny nie jestem. pozdrawiam
  
 
A pewnie chodzi o czujnik położenia wału korbowego a raczej na pewno
  
 
VSS na lince licznika od skrzyni (trójkątna wtyczka) ??
Czy może płaska 2 pinowa wtyczka? (czujnik położenia wału)?
Ale wtedy nie paliłby wcale, nawet na ciepłym...
Do tego wystarczyło podpiąć LEDa, zczytać błędy kompa i wszystko by się wyjasniło (albo i niekoniecznie)...