Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-02-20 16:24:44 Niedawno kupiłem, akurat po pierwszej awarii już jest (zaczął przerywać, następnie zdechł 16 km od domu), z tego co wyszukałem w katalogach to wersja 1050 CL. Jak widać podniesiona dupa przez któregoś z właścicieli. Plany? Żadnego tuningu, może kiedyś remont.
[ wiadomość edytowana przez: Polonezik dnia 2011-02-20 17:02:10 ] |
vergasser Wlkp | 2011-02-20 16:36:34 Fajny. Prawie jak mój. Przypomina mi się ta kierownica i ten pozytyw z tyłu. Dbaj o niego. Pozdrawiam! |
el_comendanto (M) トヨタカムリ | 2011-02-21 01:03:21 Ciekawe kółeczka
Powodzenia w dłubaniu! |
OLO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2011-02-21 13:33:59 Miły.
Ale licznik w mk2 wygląda jakby go na ZPT wycieli :/ ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-03-13 15:40:32 Parę nowych zdjęć po czyszczeniu felg:
[ wiadomość edytowana przez: Polonezik dnia 2011-03-13 15:41:52 ] |
Try3ek bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2011-03-13 21:00:07 dbaj o takie autko bo mk1 jest dużo a mk2 już zdecydowanie mniej, tylko dla bezpieczeństwa zrób coś z zawieszeniem, przynajmniej z tył tyłem. Tylne szyby uchylane są białe czy wpadają w jakąś barwę?? bo ja mam dwa komplety, jedne dymione a drugie wpadają w zielony jak by termiczne, a nie widziałem jeszcze nigdy białych |
vergasser Wlkp | 2011-03-13 21:43:03 Przecież ja mam białe Poszukaj tego kierunku prawego . |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-03-14 20:00:46
Pewnie dopiero za jakiś czas uzbieram na lakierowanie. Co masz na myśli pisząc o bezpieczeństwie? Poprzedni właściciel dołożył jedno pióro do zawiasu podobno, wiem, że wygląda jak to kolega nazwał jak "mikrus look". [ wiadomość edytowana przez: Polonezik dnia 2011-03-14 20:01:12 ] |
el_comendanto (M) トヨタカムリ | 2011-03-14 20:44:09 Tez mam tak wysoko dupkę w czerwonej MK 1
|
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-07-17 23:45:36 Autko dojechało całe i zdrowe do Czerniewic powodując jedynie trochę hałasu, nowa piasta od uno lekko szorowała po sprężynie od bębna... Co jakiś czas ktoś podchodził oglądać auto
[ wiadomość edytowana przez: Polonezik dnia 2011-07-17 23:45:58 ] |
el_comendanto (M) トヨタカムリ | 2011-07-28 16:14:32 To zdjecie przypomnialo mi moja wycieczke na kemping na Mazurach czerwonym MK I. Kiedy to bylo |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-11-24 12:08:18 Auto przejechało jakieś 5 tysięcy kilometrów bez awarii (oprócz opisywanej wcześniej), w tej chwili chyba czas posłać fiacika do blacharza, prawdopodobnie pójdzie do tego, który robił mi 125p. Na lakierowanie raczej nie będzie mnie stać, raczej tylko można spodziewać się zrobienia podłogi i najgorszych miejsc, reszta zostanie na następny rok . Silnik też wymaga drobnych napraw, mimo uszczelnień ciągle gubi trochę oleju. Tłumik też, mimo, że brzmi rasowo wymaga raczej wymiany, opłaca się bardziej kupować rzemiosło, czy robić kwasówkę? Dodatkowe pióro z resoru też spróbuję wywalić.
Niedawno oczyściłem poprzedniemu właścicielowi piwnicę z części do wozu, dostałem brązowe szyby, spojler od modelu 1300 sport, maskę, drzwi, fotele z kasacyjnego i masę innych pierdół. Przymiarka, nie wiem czy montować, czy darować sobie Takie trochę epokowe Parę fotek z lata: [ wiadomość edytowana przez: Polonezik dnia 2011-11-24 12:20:47 ] |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2011-11-24 15:30:31 Wszystko byłoby fajne, gdyby nie ten pokraczny wyglad zawieszenia... |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-11-24 15:47:05
O tym pisałem, postaram się zrobić, mikrus look to nie jest szczyt moich marzeń... Do tego lewa końcówka drążka jest do wymiany, szkoda tylko, że zamówiona przyszła nie ta co trzeba ------------------------------ Edit: Okazało się, że starszy pan zachował dokumenty wozu, co wydaje się dziwne; po wszechobecnym druciarstwie w wozie fabryczna książka pojazdu to coś A więc, wóz został zakupiony 12 marca 1981 roku w Salzburgu przez pewną panią. Ach, ta Austriacka staranność, wszystko w książeczce wypełnione dokładnie i okraszone znaczkami i pieczątkami. Data pierwszego przeglądu rejestracji to 17.III.1981 i wóz był użytkowany tam aż do 1995 roku przybył do kraju, a dalej wiadomo, pan Heniek i wstawianie czego się da po kosztach. [ wiadomość edytowana przez: Polonezik dnia 2011-11-24 16:41:05 ] |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-12-06 17:14:02 Byłem u blacharza z samochodem, no i nie wygląda to najlepiej. Podwozie z jednej strony jest mocno pognite, przy rynienkach po oczyszczeniu na pewno będą dziury, podłużnicom też się oberwało... Jednak zdecydowałem się na remont, będę musiał sprzedać parę rzeczy i trochę zarobić, bo w planach jest remont całej blacharki, lakierowanie i solidne zabezpieczenie antykorozyjne (auto pozostanie jako dupowóz, więc musi takowe mieć - baranek na porządny podkład zda egzamin?)Pod koniec tygodnia rozbieram auto. |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-12-09 21:01:36 |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2011-12-17 15:07:57 |
Try3ek bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2011-12-18 09:37:57 no troszkę pracy masz, co do ochrony antykorozyjnej to wyczyść starą konserwacje, zdzieranie i nitro, potem matowienie podkład epoksydowy, pasta do uszczelnienia wszystkich łączeń tego nie oszczędzaj każdy jakiś zakamarek gdzie może się zebrać syf zapastuj, a na to baranek i oczywiście po tym wszystkim fluidol we wszystkie profile zamknięte, jak zrobisz porządnie to starczy na długo. |
Polonezik Polski Fiat 125p MR 76 Puławy | 2012-01-19 13:17:01 No i wyszedł syf w trakcie blacharki, praktycznie w całej budzie nie ma miejsca, gdzie coś by nie było zgnite Nieźle się władowałem, "remont" sprzed kilku lat wyglądał tak, że blacharz naspawywał na przerdzewiałe blachy nowe, w nadkola poupychał szmat i zapaćkał je biteksem, szpachla wszędzie gdzie się da i w ogromnych ilościach, dziury w błotnikach przednich pozatykane ołowiem. Progi z obu stron do wymiany, koszt remontu rośnie... Zmianę koloru i odnawianie felg muszę sobie darować.
[ wiadomość edytowana przez: Polonezik dnia 2012-01-19 13:17:31 ] |
Try3ek bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-01-20 12:35:43 nie poddawaj się, bo jak już jesteś na takim etapie to trzeba to dokończyć. a tak to właśnie jest z tymi polskimi blacharzami |