Espero 1.5 16v regulator cisnienia paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam pytanie czy przy wymianie regulatora (leje) potrzeba wyciągać listwę . Prosze o opis takowej wymiany . Szukałem ,ale nie znalazłem opisu wymiany samego regulatora . Pozdrawiam
  
 
Nie trzeba wyciągać listwy. Dobrze natomiast wyciągnąć na pracującym silniku bezpiecznik od pompy paliwa. W ten sposób spadnie w układzie paliwowym ciśnienie. Przy wymianie regulatora dobrze jest wymienić oring. Sama wymiana szybka i prosta.
  
 
dzieki za rade jest tylko jeden problem ten oring nie jest osiągalny jako czesc du chyba że masz jego rozmiar . pozdrawiam
  
 
Ja pojechałem do sklepu z różnego rodzaju uszczelnieniami i tam na podstawie starego oringu dobrali mi nowy. Ale jeśli chodzi o wymiary oringu to dobrze poszukaj w wyszukiwarce, bo jak mnie pamięć nie myli jeden z kolegów nie dawno podawał dokładnie rozmiar oringu do regulatora paliwa.
  
 
Jak będziesz kupował nowy o-ring, to bierz taki który bedzie wykonany z czerwonej gumy. Jest ona bardziej odporna na wysokie temperatury. Oryginał też był chyba ...z czerwonej albo z zielonej gumy. Wszystko jedno - już nie pamiętam ...byle nie z czarnej bo ta się nie nadaje.
  
 
dzieki już wiem czarny (aut) jutro bede szukał innego tylko w sprzedaży są owalne i jest problem z montazem za mało miejsca na klamerkę
  
 
regulator naprawiony dzieki za rady pozdrawiam
  
 
Cytat:
2011-02-26 13:29:00, jurekkloda pisze:
regulator naprawiony dzieki za rady pozdrawiam


A my dziękujemy za niezwykle obszerny (czytaj: bardzo pomocny innym użytkownikom forum) opis "naprawy"
  
 
Cytat:
2011-02-22 20:12:58, slawek_p pisze:
Nie trzeba wyciągać listwy. Dobrze natomiast wyciągnąć na pracującym silniku bezpiecznik od pompy paliwa. W ten sposób spadnie w układzie paliwowym ciśnienie. Przy wymianie regulatora dobrze jest wymienić oring. Sama wymiana szybka i prosta.




dokładnie tak zrobiłem i do odkręcenia regulatora użyłem klucza nasadowego nr. 8.