[RS2000] Nie pali na wszystkie świece

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam problem z moim escortem rs. Polega on na tym iz nie chce normalnie pracowac silnik czy to na benzynie czy tez na gazie(juz w ogole tragedia). Sluchac tak jakby chodzil na 3 gary. Swiece sa wymienione, tak samo jak kable. Sprawdzalem czy jest iskra, przekladalem cewki(miejscami bo nie mam innych na podmianke). Dodam ze podczas pracy silnika wyciagnalem przewod z 1 swiecy(od strony lancucha) i silnik chodzil dalej tak samo. Sprawdzilem swiece i jest ok tak samo jak przewod. Swiece nie sa zalane, wygladaja tak jak powinny. gdy trzymam go tak na okolo 4 tys to slychac z wydechu jak nie regularnie strzela. Nie wiem co moze byc tego przyczyna bo stalo sie to nagle. Dodam jeszcze ze czasami jak mu odbije to dziala jak nalezy.

[ wiadomość edytowana przez: Golin dnia 2011-02-23 23:57:52 ]
  
 
Skoro czasami działa jak należy,to może kabliska,kostki?
  
 
Kable zakladalem te stare i dalej to samo. Przed chwila wrocilem z garazu i mam dosyc na dzis.
  
 
cewki
szukajka ci powie
  
 
Zamienialem miejscami cewki i dalej po wyjeciu 1 przewodu jest tak samo.
  
 
1. a masz tam iskrę?
2. masz tam paliwo?

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Iskra jest, paliwo rowniez. Sprawdzilem tego typu rzeczy i rece mi opadaja
  
 
jeżeli iskre masz, i paliwo też masz to chyba zostaje tylko zalewanie...

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Cytat:
2011-02-24 00:29:13, Venom_4x4 pisze:
jeżeli iskre masz, i paliwo też masz to chyba zostaje tylko zalewanie...



wtrysk leje?
  
 
To by nie zalewalo caly czas?? CZasami jak go "cos strzeli" to dziala tak jak powinien.
  
 
albo to, albo taki ma przedmuch że cała mieszanka leci w cholerę.


nie musi go zalewać cały czas. jeżeli wtrysk padł to powiedzmy że leje cały czas, ale czasem on da mniej, tlenu dojdzie wiecej i na chwile bedzie palił.

innych pomysłów o tej godzinie nie mam


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2011-02-24 00:42:42 ]
  
 
Jutro po pracy sprawdze wtryski i moze w koncu znajdzie sie przyczyna. Dziekuje za odpowiedzi. Napisze co zaobserwowalem.
  
 
A może po prostu zawór sie wypalił na jednym garze
  
 
miałem ten sam problem, cewki do wymiany. Identyczne objawy, nowe kable, nowe świece i inne używane cewki nie pomogły, Wymieniłem na cewke z 1.6, kable z passata i szatan.
ew. możesz sprawdzić instalacje elektryczną czyli wiązkę idącą do cewek.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2011-02-26 18:26:39 ]
  
 
widzę że objawy jak u mnie,
zobacz to:
» WOLNA AMERYKANKA :» Problem z focusem -rozwiązany

popychacze zaworowe

ja też wyminiłem przewody, świece i cewkę i ciągle na 1 cylinder nie palił, dopiero jak wyciągnąłem szklanki popychaczy i odetkałem to chodzi jak nowy na wszystkie 4cylindry




[ wiadomość edytowana przez: Kamil_K dnia 2011-02-26 18:35:20 ]
  
 
zdobądź cewkę z 1.6 16v i jakieś kable z jakiegoś auta nawet używane aby dłuższe były.
Sposób założenia cewki z 1.6 masz podany przez sebę gdzieś w wyszukajce. Zobacz bo to najtańszy sposób czy to cewki.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach