Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2011-06-15 21:24:43 Na moje oko za wysoki poziom pływaka, lub nie domyka iglica. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
mylkus3 Łada 2107 Lubin/Wrocław | 2011-06-18 10:48:09 Im dłużej grzebie przy tym gaźniku tym bardziej wydaje mi się on nie do ogarnięcie... Te zaworki iglicowe różnie trzymają przy różnych położeniach iglicy. Tzn jeżeli obrócę iglice wewnątrz zaworka o jakiś kąt to jeżeli trzymał, to potrafi puszczać. Dotyczy to zarówno nowego, jak i starego. Ustawiłem iglice w starym zaworku tak że zatyka się całkowicie, mimo to problem nie rozwiązany, dalej cieknie. Być może iglica się obróciła i tak ustawiła że zaworek przepuszcza. Chyba że to nie przez niego... |
Astro2107 Kandydat na Kandaydata Lada21072 Radomsko | 2011-06-18 15:48:11 Jakbyś potrzebował gaźnika to pisz mam gdzieś nowy zaplombowany zrobiłem na nim niecałe 50 km i samochód poszedł na złom jest on z Łady 2107 1500 |
mylkus3 Łada 2107 Lubin/Wrocław | 2011-07-01 12:15:24 3 razy zmieniałem zaworki iglicowe, zawsze ustawiałem tak że nic nie przepuszczały i dalej cieknie. Pływak według książki 6,5mm od uszczelki. I w ogóle jakoś lipnie się jeździ, auto szarpie, a gdy dodam gwałtownie gazu potrafi zgasnąć. Na ssaniu tragedia, trzeba czekać aż się nagrzeje bo ciężko ruszyć, i trzyma tylko obroty 1700-2000, niższych na ssaniu nie mogę ustawić bo powoli spadają aż silnik gaśnie. Ssanie wyregulowane też według książki. Wszystko zaczęło się po wyczyszczeniu gaźnika, nie wymieniałem dysz tylko kilka pierdółek. Uszczelki wymieniłem. Dwa razy go rozbierałem i składałem i cały czas tak samo. Ostatnio w trasie spaliła mi 6,5l/100km, sukces Wymieniłem styki przerywacza, kondensator, kopułkę, palec, zapłon na 7 stopni. Kable i świece nowe. Ratujcie, bo powoli zaczyna mnie trafiać, a jak zrobi się zimno to będę musiał grzać silnik 5 minut bo nie ruszę.
Pozdrawiam |