Synchronizacja Imobilisera Yaris Verso 2005

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam całkiem nowy kluczyk do Toyoty taki z dwoma przyciskami pilota. Kupiony jako kluczyk do Yaris Verso 2003-2005. Jest nacięty u kluczykarza, Pilot centralnego zaprogramowałem według procedury dla
Avensis 1998 VI / 2000 i działa.

Posiadam poprzedni czarny kluczyk, który jest raczej Masterem bo po włożeniu do stacyjki od razu gaśnie dioda security


Próbowałem różnych przepisów na dodanie imobilisera między innymi : dla Avensis 1998 VI/2000, Avensis Verso 2001 , z forum anglojęzycznego – Toyota Lexus oraz ten z forum motonews dla Corolli 2003 „5 razy stacyjka 6razy drzwiami i włożyć nowy przekręcić na co najmniej 60 sek wyjąć ” nie skutecznie.

Czy istnieje jakaś szczególna procedura dla tego modelu ?

Po czym można poznać że komputer wszedł w tryb dodawania nowego klucza ? ( migania, nie migania diody )

Robię co mogę aby cała procedurę wykonać bardzo szybko – po 164 razie jest to już opanowane do perfekcji , na co zwrócić uwagę z waszego doświadczenia

Podczas wykonywania procedury : po włożeniu nowego kluczyka i przełaczenia zapłonu na ON i czekaniu ponad 60 Sek dioda security w ciągu tych 80 sek ciągle miga jednostajnie

Bardzo proszę o opisanie waszych doświadczeń i podanie procedury która w waszym przypadku była skuteczna

Pozdrawiam macieK
  
 
Po tych 60 sek trzeba wyjac i otworzyc i zamknac drzwi kierowcy aby zkonczyc.
Jezeli nie wejdzie to spruboj wykasowac pozostale klucze 6stacyjka 7 razy drzwi.Jezeli dalej nie wyjdzie tzn ze albo ten nowy klucz jest niewlasciwy albo trzeba to zrobic testerem.
  
 
No co do wykasowania wszystkich kluczyków – oj to nie wiem czy się odważę – bo jak już skasuję to jeśli nie da się wkodować s powrotem tego działającego to mam samochód nadający się tylko na lawetę.
Procedurę wykonuję następującą:

Drzwi wszystkie zamknięte
Wkładam kluczyk do stacyjki i 4 razy ON / OFF a piąty na ON i zostawiam
Teraz 6 razy otwieram i zamykam drzwi kierowcy
Kiedy ostatni raz zamknę drzwi - kluczyk w stacyjce na OFF i wyciągam go
Następnie do stacyjki wkładam Nowy ( do w kodowania ) i przekręcam na ON
Czekam minimum 60sek ( często dłużej )- Kluczyk w stacyjce na OFF i wyciągam
Zamykam procedurę kodowania – otwieram i zamykam drzwi kierowcy

Ponownie wkładam nowy kluczyk i dioda nadal miga jednostajnie tak jakby niczego nie było w stacyjce
Czy gdzieś jest błąd w tym co robię ?
  
 
Cytat:
2011-06-16 09:22:55, rzuwigok pisze:
No co do wykasowania wszystkich kluczyków – oj to nie wiem czy się odważę – bo jak już skasuję to jeśli nie da się wkodować s powrotem tego działającego to mam samochód nadający się tylko na lawetę. Procedurę wykonuję następującą: Drzwi wszystkie zamknięte Wkładam kluczyk do stacyjki i 4 razy ON / OFF a piąty na ON i zostawiam Teraz 6 razy otwieram i zamykam drzwi kierowcy Kiedy ostatni raz zamknę drzwi - kluczyk w stacyjce na OFF i wyciągam go Następnie do stacyjki wkładam Nowy ( do w kodowania ) i przekręcam na ON Czekam minimum 60sek ( często dłużej )- Kluczyk w stacyjce na OFF i wyciągam Zamykam procedurę kodowania – otwieram i zamykam drzwi kierowcy Ponownie wkładam nowy kluczyk i dioda nadal miga jednostajnie tak jakby niczego nie było w stacyjce Czy gdzieś jest błąd w tym co robię ?


No to sie nie boj bo nieda sie tak zrobic.Kasujac klucze skasujesz wszystkie oprocz mastera ktorym wykonujesz procedure.Masz albo niewlasciwy klucz albo pelna pamiec.
Najbardziej prawdopodobne jednak ze nie zakodujesz recznie bez testera.
  
 
A ta procedura którą opisałem i wykonuję jest Właściwa ? nie ma nigdzie błędu?
  
 
Cytat:
2011-06-16 12:12:31, rzuwigok pisze:
A ta procedura którą opisałem i wykonuję jest Właściwa ? nie ma nigdzie błędu?


Jest wlasciwa tylko trzeba ja wykonywac blyskawicznie -nie wachlowac drzwiami tylko naciskac wylacznik drzwiowy,a ostatni raz zamknac drzwi dla wygody.
  
 
Koledzy odswieze troszke temat

Mam pytanie jak skasować w Toyocie Yaris 2006 rok wszystkie klucze zaprogramowane w komputerze samochodu za pomoca klucza Master oczywiscie klucz Master posiadam jak to zrobić manualnie jakąs kombinacją itd?? Czy tylko komputer i jakis program specjalny??

Prosze o Pomoc.

[ wiadomość edytowana przez: techno100 dnia 2020-01-11 18:16:29 ]
  
 
Cytat:
2020-01-11 18:15:50, techno100 pisze:
Koledzy odswieze troszke temat Mam pytanie jak skasować w Toyocie Yaris 2006 rok wszystkie klucze zaprogramowane w komputerze samochodu za pomoca klucza Master oczywiscie klucz Master posiadam jak to zrobić manualnie jakąs kombinacją itd?? Czy tylko komputer i jakis program specjalny?? Prosze o Pomoc. [ wiadomość edytowana przez: techno100 dnia 2020-01-11 18:16:29 ]


Za pomoca procedury recznej lub testerem przy czym w takich starych modelach czasami da sie to zrobic tylko recznie bo np niema procedury w testerze lub jest wtedy mozna zrobic testerem a nie zawsze reczna dziala. Trzeba zapiac tester i sprobowac.
Lub recznie i sprobowac procedur ktore tutaj opisuja forumowicze i np zadzialalo.
Osobiscie robie testerem i dziala chyba ze niema proc w testerze to wachluje recznie. No ale trzeba miec tester it2 bo techstream w modelach ponizej 2013 czasem dziala kulawo lub sie wrecz nie laczy z wszystkimi sterownikami choc niby powinien.
Tak czy owak masterem kasujesz wszystkie klucze lacznie, inne mastery i subkeye,oprocz mastera ktorym procedure wykonujesz. Mozesz tez tym masterem zakodowac innego mastera a pozniej tym nowym masterem wykasowac starego lub go spowrotem zakodowac i wtedy sytuacja sie nie zmieni. Kazdy klucz ma swoj jakby oddzielny worek z kodami ktore zmienia po kazdym wlozeniu ale nie kodowaniu. Jak np kluczykarz zrobi kopie z mastera lub subkeya mowimy o kopii transpondera i grotu to wkodowujac lub wykasowujac robisz to jednoczesnie z dwoma kluczami pomimo ze ich przy sobie niemasz. Wiec napisz co chcesz osiagnac tym kasowaniem.
  
 
Drogi Przyjacielu dziekuje ze sie odezwales i cos odpowiedziales sensownego wiem ze znasz sie w tym temacie.

Pytam dlatego bo sytuacja wygląda tak bawiłem sie na zapłonie ustawieniem swiateł i tymi guziaczkami na liczniku od ustawiania pierdoł itd swiatla były właczone akumulator zdechł i naładowałem akumulator chce odpalic kreci i nie odpala cos tam w błedach od immo wyskoczyło, wiec wzialem drugi kluczyk bo ten byl juz dorabiany kiedys i chodzil ok ten kluczyk nawet był bez pilota centralnego tylko sam kluczyk z tym transponderem do odpalania kiedys ktos go kodowal i tak jak mówie działał bez zarzutu dopoki aku nie padł naładowalem i nie chcial na nim odpalic wziałem drugi kluczyk oryginalny i odpalil bez problemu wiec tak mysle ze sie rozkodował ten kluczyk...

i chce go własnie zakodowac recznie ewentualnie kompem jedyne co posiadam to interfejs delphi ogolny do wszystkich aut zadnego testera specjalnego to toyoty nie mam ale nie wiem czy ten delphi to dzwignie wogole nie wiem dlaczego tak sie stało po rozladowaniu aku to az dziwne w sumie bład skasuje i wraca na tym kluczyku na oryginalnym nie wraca włoze ten znow ten bład od immo

I tak mysle ze moze pamiec pelna cos sie w systemie porypalo mu i skasuje wszysktie klucze chociaz ja mam dwa ten i ten oryginał i zakoduje na nowo ten dorabiany co odpalal bo kiedys ktos go juz dorabiał własnie ten kluczyk co Ty kolego o tym wszystkim myslisz??
  
 
Cytat:
2020-01-12 16:17:28, techno100 pisze:
Drogi Przyjacielu dziekuje ze sie odezwales i cos odpowiedziales sensownego wiem ze znasz sie w tym temacie. Pytam dlatego bo sytuacja wygląda tak bawiłem sie na zapłonie ustawieniem swiateł i tymi guziaczkami na liczniku od ustawiania pierdoł itd swiatla były właczone akumulator zdechł i naładowałem akumulator chce odpalic kreci i nie odpala cos tam w błedach od immo wyskoczyło, wiec wzialem drugi kluczyk bo ten byl juz dorabiany kiedys i chodzil ok ten kluczyk nawet był bez pilota centralnego tylko sam kluczyk z tym transponderem do odpalania kiedys ktos go kodowal i tak jak mówie działał bez zarzutu dopoki aku nie padł naładowalem i nie chcial na nim odpalic wziałem drugi kluczyk oryginalny i odpalil bez problemu wiec tak mysle ze sie rozkodował ten kluczyk... i chce go własnie zakodowac recznie ewentualnie kompem jedyne co posiadam to interfejs delphi ogolny do wszystkich aut zadnego testera specjalnego to toyoty nie mam ale nie wiem czy ten delphi to dzwignie wogole nie wiem dlaczego tak sie stało po rozladowaniu aku to az dziwne w sumie bład skasuje i wraca na tym kluczyku na oryginalnym nie wraca włoze ten znow ten bład od immo I tak mysle ze moze pamiec pelna cos sie w systemie porypalo mu i skasuje wszysktie klucze chociaz ja mam dwa ten i ten oryginał i zakoduje na nowo ten dorabiany co odpalal bo kiedys ktos go juz dorabiał własnie ten kluczyk co Ty kolego o tym wszystkim myslisz??


To tak wyglada jakby nie tyle ze wypadl z kodu co sie zepsul ten kluczyk sam w sobie. Zwlaszcza jak byl nieoryginalny bo z oryginalami sie takie rzeczy nie dzialy.
  
 
Cytat:
2020-01-12 20:26:01, Bigelektron pisze:
To tak wyglada jakby nie tyle ze wypadl z kodu co sie zepsul ten kluczyk sam w sobie. Zwlaszcza jak byl nieoryginalny bo z oryginalami sie takie rzeczy nie dzialy.



No niby tak kolego ale akurat taki zbieg okolicznosci jak padł akumulator bo bawiłem sie swiatłami i tymi pokretłami kolo zegarow i na liczniku i po naładowaniu akumulatora nagle padł kluczyk nie chcial odpalic wyrzucił bład immo a na tym Masterze odpalił ...

Moze zgubił pamiec jakąs immo dopisanych kluczy no fakt był on dorabiany osobno jak pisalem i był bez pilota do centralnego tylko sam kluczyk z pestka immo to jakis gosciu kodowal tam gdzie dorabiaja klucze i to chodziło tyle czasu bez problemu

Spróbuje jeszcze go zakodowac tym sposobem zobaczymy a jak nie to usunał bym z pamieci wszystkie zapisane klucze tym masterem nic nie trace usuwając je bo mam tylko tego mastera gdzie go nie usune i ten jeden dorabiany wiecej nie mam kluczyków

Tylko powiedz mi jak tym Masterem usunac manualnie za pomocą jakiej kombinacji te klucze dopisane w pamieci immo ?????
  
 
Cytat:
2020-01-13 20:34:05, techno100 pisze:
No niby tak kolego ale akurat taki zbieg okolicznosci jak padł akumulator bo bawiłem sie swiatłami i tymi pokretłami kolo zegarow i na liczniku i po naładowaniu akumulatora nagle padł kluczyk nie chcial odpalic wyrzucił bład immo a na tym Masterze odpalił ... Moze zgubił pamiec jakąs immo dopisanych kluczy no fakt był on dorabiany osobno jak pisalem i był bez pilota do centralnego tylko sam kluczyk z pestka immo to jakis gosciu kodowal tam gdzie dorabiaja klucze i to chodziło tyle czasu bez problemu Spróbuje jeszcze go zakodowac tym sposobem zobaczymy a jak nie to usunał bym z pamieci wszystkie zapisane klucze tym masterem nic nie trace usuwając je bo mam tylko tego mastera gdzie go nie usune i ten jeden dorabiany wiecej nie mam kluczyków Tylko powiedz mi jak tym Masterem usunac manualnie za pomocą jakiej kombinacji te klucze dopisane w pamieci immo ?????


Ponizej jest post kol Rzuwikog spruboj ta jego prjocedura