Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-Bartas- Escort MKVI Warszawa | 2011-07-03 16:06:35 Gaśnie czy to podczas jazdy czy na postoju! Nie da się wogle wyregulowac na reduktorze wolnych obrotów. Probowalismy na brc at i teraz na lovato. |
michno45 (M) V-ce Prezes Zarządu FEFK ford focus MK2 EL Manufaktura | 2011-07-03 18:34:48 chyba masz gwarancje na tą instalke to wal do tego co zakladal i niech robi ----------------- FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA byl Escort MKVII 1,4 byl Focus MKI 1,8 tddi jest Focus MKII 1,6pb Dystrybutor Gadżetów |
-Bartas- Escort MKVI Warszawa | 2011-07-04 17:30:10 Ale próbowalismy ustawic i sie poprostu nie da ustawic wolnych, caly czas gasnie.
Jaki powinien byc mikser? Jaka średnica? |
-Bartas- Escort MKVI Warszawa | 2011-07-05 12:22:16 NIkt nie wie? hallo tylu specjalistów i co?? |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2011-07-06 12:37:38 Nic nie trzeba zatykać, jeśli na benzynie jest okej to na gazie też musi być. Spróbuj odłączyć wtyczkę od krokowca podczas pracy na benzynie - powinno być to samo co na gazie, czyli gasnąć na wolnych obrotach. Będziesz musiał niestety pociągnąć +12V z przekaźnika stacyjki do wtyczki krokowca. Te +12V po stacyjce możesz pociągnąć na przykład z zaworu pochłaniacza par paliwa, albo z zaworu zasysania powietrza do kolektora wydechowego. Rzuć okiem na schemat i zobacz skąd jeszcze możesz pociągnąć +12V po stacyjce:
SCHEMAT 1.6 16V |
-Bartas- Escort MKVI Warszawa | 2011-07-07 14:20:41 Kolega który montował jednak zdementował to że odłączyliśmy krokowca. Więc wina leży gdzie indziej, pytanie gdzie? |
bubs0n Sympatyk FEFK Escort MK7 RKC Recz/Szczecin | 2011-07-07 16:47:04 Witam!
Żeby nie zakładać nowego postu. Escorcika posiadam od niedawna. Gdy go kupiłem miał lekkie problemy z falującymi obrotami. Po pewnym czasie wystąpiły też problemy po odpaleniu. Silnik od razu gasł, po odpaleniu drugi raz już trzymał obroty. Z tego powodu ostatnio postanowiłem przeczyścić przepływomierz oraz dolot i silniczek krokowy. Niestety dostęp do krokowca okazał się dla mnie niemożliwy, więc wyczyściłem przepływomierz i ten wężyk, zdjęcie podglądowe: Po złożeniu tego do kupy silnik zaczął gasnąć zaraz po odpaleniu. Nie ma siły utrzymać obrotów. Po trzymaniu ok 1300obr przez kilka sekund i puszczeniu gazu jest już ok. Mam sekwencyjną instalację BRC. I bez różnicy czy przełączy się na gaz, czy jest to benzyna samochód gaśnie. Dopiero po lekkim dogrzaniu na w/w obrotach silnik jest w stanie pracować na obrotach jałowych. Po odłączeniu przepływomierza silnik pracuje jak należy. PS Samochodzik miał też czasami dziury w mocy. Np przy jechaniu 80km/h na 5-tym biegu i dodaniu gazu samochód nie chciał przyspieszać bez względu czy to LPG, czy Pb. Niedługo mam zamiar wymienić świece na Fordowskie do gazu. Obecnie roczne świece i kable wn "NGK". Proszę o pomoc. [ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2011-07-07 16:48:40 ] |
-Bartas- Escort MKVI Warszawa | 2011-07-07 22:09:37 Dobra to sprawdze to jutro i dam znac. |
bubs0n Sympatyk FEFK Escort MK7 RKC Recz/Szczecin | 2011-07-07 22:42:19
Oto zdjęcie podglądowe - ten wężyk to chyba od odmy? Mieszkam na wiosce, ciężko będzie znaleźć mechanika z komputerem Czy to raczej żadna ekstrawagancja taki komputer? A właśnie po wyczyszczeniu przepływomierza zaczęły dziać się takie rzeczy. Jeżdżę teraz bez podpiętego przepływomierza. [ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2011-07-07 23:12:04 ] |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2011-07-07 22:59:39 Skoro po przeczyszczeniu masz problem to całkiem możliwe, że uszkodziłeś przepływkę. Rozbierz ją i zobacz czy te druciki małe są całe jak nie to masz przekichane i czeka Cię wymiana |
bubs0n Sympatyk FEFK Escort MK7 RKC Recz/Szczecin | 2011-07-07 23:12:21 Dorzucam jeszcze 2 filmiki:
Skok obrotów kolejno praca na Pb -> LPG -> Pb -> LPG Praca silnika wyraźnie słychać przy podłączonym przepływomierzu, że silnik jakby się dusił. Najprawdopodobniej pracował na LPG. Koło kolektora ssącego słuchać jakieś syczenie, mam wrażenie, że wcześniej tego nie było. Nie bardzo mam jak ją rozebrać, ma dziwne śrubki dostanę takie końcówki w motoryzacyjnym? Nie da się już tego zlutować ? [ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2011-07-07 23:22:58 ] |