(Mk VII) stukanie w prawym kole

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymieniłem zużyty łącznik stabilizatora wierząc,że stuki ustaną (było tak do tej pory).Stukanie zmalało ale nie ustało.Co może generować jeszcze takie odgłosy?
  
 
Np.krzywa tarcza,lub nie cofnięty tłok zacisku,bo np.rozdęło Ci elastyczny przewód.Jak koło gorące,to coś z zaciskiem,a jak ciepłe po prostu to krzywa tarcza.To po pierwsze,a po drugie może końcówka ma dosyć już ? Napisz czy szarpie kierownicą w trakcie jazdy czy np.w trakcie hamowania tylko ?


[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-07-10 20:39:59 ]
 
 
ja mysle, ze albo koncowka albo drazek lub nie dokreciles lacznika.

tarcze i zacisk bym wykluczyl. jak tarcza krzywa to bylo by bicie na kierownicy.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Przemo ale nie wiemy czy bije kierownicą i możemy się tylko domyślać co to może być,bo czytając opis usterki... ?
 
 
Cytat:
2011-07-10 20:42:21, przemo2 pisze:
Przemo ale nie wiemy czy bije kierownicą i możemy się tylko domyślać co to może być,bo czytając opis usterki... ?




no tak, ale kolega napisal ,ze stukalo. wymienil lacznik i mniej stuka. wniosek dla mnie taki, ze nie dokrecil lacznika. ja rok temu dokrecalem lacznik po mechaniku.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
lekko drży kierownica przy 100km,ale tak to nie.
  
 
No kolego jeśli Ci troszkę ściaga auto i przy tym drży kierownica to będzie sworzeń przy wahaczu do wymiany, ale warto zawsze jeszcze sprawdzić gumy na wahaczach
  
 
A dlaczego wymieniałeś łącznik?
Na czuja?
Tak, to można całą zawiechę, układ kierowniczy icoś jeszcze wymienić, a okaże się, że to osłona nadkola...
  
 
jeśli wymieniłeś łącznik i trochę się poprawiło, to proponuję jeszcze spojrzeć na tuleje (gumy) stabilizatora.