[MKVII] 1.8 Zetec - Pozbycie się EGR?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Mam pytanie co do systemu EGR w Escorcie. Kiedyś już czytałem co nie co na temat EGR-a i zastanawiałem się nad pozbyciem się go z mojego silnika lecz nie bardzo wiedziałem jak się do tego zabrać więc zrezygnowałem. Teraz jednak gdy przyszła pora na wymianę uszczelki pokrywy zaworów, to przeszkadza mi w odkręceniu pokrywy właśnie ta rurka od EGR oraz mocowanie go w okolicach przepustnicy. I po raz kolejny zastanawiam się czy nie zabrać się za jego usunięcie. Tylko mam takie pytania:
1) Jak zmieni się praca silnika po wymontowaniu EGR i czy warto to robić?
2) W jaki sposób go wymontować? Czy da się to jakoś pozaślepiać otwory?
3) Czy przejdzie przegląd bez EGR-a?

Add:
Polecam lekturę tego - klik


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2011-07-13 13:04:06 ]
[ powód edycji: Dodanie wyboldowanego tekstu. ]

[ wiadomość edytowana przez: mati2021 dnia 2011-07-13 13:43:38 ]
  
 
1) Zależy w jakim stanie jest ten EGR, wymiana może nic nie zmienić. Może też pomóc jeśli egr się zacinał.

3) Z doświadczenie wiem że przechodzi. Ecsort-y to nie nowe auta które muszą spełniać wyśrubowane normy


2) Tu masz jak to wygląda w 2.0 16V KLIK



[ wiadomość edytowana przez: Kakiel dnia 2011-07-13 13:00:27 ]
  
 
Cytat:
2) Tu masz jak to wygląda w 2.0 16V KLIK



Widziałem już wcześniej ten temat, ale tam jest mowa o samym zaślepieniu a ja chciałbym się całkiem pozbyć