[Ogólne] FMIC w TD - rzeźbil ktoś?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie - ma ktoś doświadczenia? Da się przed chłodnicą lub za grillem w mkVII? jak poprowadzić rury? jak wiadomo w td pod maską jest dość ciasno więc trzeba będzie trochę rzeźbić. Narazie wpadło mi w oko ic z renault mastera (duży) ale nie wiem czy się zmieści za zderzakiem, lub z saaba 9000 - powinien się zmieścić przed chłodnicą, ale oba te ic'ki są trochę duże - może zbyt duże? w planach późniejszych jest podnieść nieco doładowanie i zwiększenie dawki - ale jak wiadomo - większy ic = większy lag. Jak dobrać optymalnie ic? Powinien być taki sam wielkościowo jak ori lub ile % większy maksymalnie. Projekt raczej niskobudżetowy - chcę trochę zwiększyć sprawność silnika (w serii ic jest wiadomo jak - hu..wo), ale dla 2km i 3nm nie wywalę niewiadomo ile kasy - planuję wydać ok 100zł na ic + ileśtam na łączniki. Powiedzmy, że mam dostęp do rur z kwasówki.

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-07-16 07:49:54 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
Odezwij się do paniekierowniku, on rzeźbił to. A co do mocy, to sam FMIC Ci nic nie da, pozatym że nie będzie puchł jak seria.


[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 02:19:51 ]
  
 
podepnę sie i też mam w planach to zrobić, tylko nie wiem czy to coś da
  
 
mefis, fmic coś da napewno - wiem, że kosmosu nie bądzie i że raczej na serii nieodczuwalne, a może nawet zwiększyć się lag, ale już przy zwiększeniu doładowania będzie różnica spora bo powietrze będzie sie dużo bardziej nagrzewało, poza tym lepsze chłodzenie w dolocie zwiększy sprawność spalania . Jednym zdaniem: zaszodzić nie zaszkodzi, a może pomóc - bo o ile ori ic ma sens podczas jazdy (krótkie rury naprzykład) to podczas jazdy z małą pr. lub na postoju ic strasznie się grzeje od silnika, kolektora i turbiny. Obejżałem projekt paniekierowniku i tak właśnie chciałbym to zrobić, z tym, że ja mam klimę i niewiem jak powietrze będzie przechodziło przez 3 chłodnice... mam jeszcze pomysł, żeby dać ic z galaxy tdi(sharan, alhambra) za grillem. powinien się zmieścić, a nie będzie zasłaniał chłodnic. Jest większy od fordowskiego o jakieś 15% tyle, że jest gruby a ma małą powierzchnię czołową. najlepszym rozwiązaniem byłby ic z saaba 9000 przed chłodnicami bo jest płaski, ale jest 2x taki jak escortowy. Tak czy owak w najbliższym czasie będę próbował coś stworzyć, wiec może będzie jakaś fotorelacja
  
 
Cytat:
2011-07-16 15:47:13, Pele19m pisze:
mefis, fmic coś da napewno - wiem, że kosmosu nie bądzie i że raczej na serii nieodczuwalne, a może nawet zwiększyć się lag, ale już przy zwiększeniu doładowania będzie różnica spora bo powietrze będzie sie dużo bardziej nagrzewało, poza tym lepsze chłodzenie w dolocie zwiększy sprawność spalania . Jednym zdaniem: zaszodzić nie zaszkodzi, a może pomóc - bo o ile ori ic ma sens podczas jazdy (krótkie rury naprzykład) to podczas jazdy z małą pr. lub na postoju ic strasznie się grzeje od silnika, kolektora i turbiny.

To przecie dokładnie to napisałem tylko w skrócie. Ja miałem iść w cooler od foki, średnicą podchodzi rur, myśle że powinien być ok.