Witam,
wybebeszyłem gaźnik ze złombolidu i mam kilka pytań - może będziecie znali na nie odpowiedź
Gaźnik z którym Łada została kupiona, ma oznaczenie 2105 11107010.
Drugi, zapasowy niekompletny gaźnik ma oznaczenie 2153 (albo 2173 bo są nabite 2) 1107010 20.
Zapasowy różni się takimi rzeczami:
- jeszcze jedna jakaś dodatkowa dysza - za co one odpowiadają? W książce Ossowskiego do 2107 opisany jest gaźnik innego typu, a w książce do Samary (też Ossowskiego) nie widzę tego jakoś na schematach
- króciec przelewowy paliwa
- dwa dodatkowe króćce w okolicy króćca pod wężyk podciśnienia do aparatu - co tam podłączyć
Podkładka pod oryginalny gaźnik ma przewężenie w otworze drugiej przepustnicy - nie lepszy byłby pełny przelot?
Plan jest taki, żeby z tych dwóch gaźników złożyć jeden, nie wiem jednak na którym korpusie się oprzeć?
Czy zapasowy, mimo różnic w budowie, nadaje się do silnika 1.3 jeżeli będą odpowiednie dysze paliwa i powietrza?
Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki