[RS2000] MKVI wpływ lewego powietrza na pracę wtryskiwaczy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
podejrzewam, że łapie mi lewe powietrze, silnik pracuje w miarę równo ale ma wahania, wtryskiwacze bardzo mocno stukają ( jak diesel pracuje ) podmieniłem listwę wtryskową ale stuka tak samo. Te odgłosy nie są przez cały czas, czasami ustają i wtryskiwacze pracują cichutko. Innym dziwnym objawem jest wężyk gumowy łączący silnik krokowy z kolektorem ssącym : podczas gdy samochód jest na wolnych obrotach wężyk na samym początku jest ''zassany'' czy to prawidłowe? gdy go palcami spróbuję "odcisnąć" silnik kapkę podnosi obroty. Trzecim objawem jest jazda : ruszam delikatnie i gdy przy 2000 obrotów wcisnę pedał w podłogę auto powolutku wspina się do ok 4000 i tam lekko odmula i zaczyna żwawiej jechać. Przyczyn może być wiele pewnie... dodam, że wcześniej nie było z nim problemów. Co o tym myślicie? i jak najlepiej sprawdzić skąd może ciągnąć lewizne? jest jakiś patent czy tylko ucho? pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: karolkaniewski dnia 2011-10-04 15:11:37 ]


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2011-10-04 15:32:28 ]
[ powód edycji: Poprawienie tematu ]
  
 
dodaj ze jest to N7A w RS2000
  
 
u mnie takie stuki były jak instalacja do cewek był padnięta i cewki nie dostawały takiego impulsu jak trzeba.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
czy instalację można kontrolnie sprawdzić miernikiem czy nie? może zobaczę na wszelki wypadek, bo pod deklem nieciekawie te kabelki wyglądały, a może trzeba zaizolować. A W razie wstawienia nowej od jakiego momentu trzeba poprowadzić kable? A Czy czujnik temperatury zasysanego powietrza w kolektorze powoduje jakieś objawy gdy jest uszkodzony?
  
 
na bank to nie są cewki miął by kangura albo latał by na obrotach sprawdź podciśnienia ...
jak rs ma mieć mula i wolno się wkręcać na obroty gdy normalnie chodzi na 4 cylindry hmmmm ...
cewki sprawdzasz wypinając po kolei przewody 1 świeca 2 i tak dalej zobaczysz co sie będzie działo z silnikiem... jak nie to wykręć świece i zobacz jak wyglądają gdy by cewki nie domagały świece będą osmolone albo zalane a na bank będą brązowe..

zobacz jeszcze połączenie kostki wtryskiwaczy ...