Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Egiptos TOYOTA DRIVER Corolla e11/ Volvo V70 Lasowice Wielkie | 2011-10-25 20:16:56 Oleju lałem po 5 ml na cylinder, czekałem ok 30 sekund żeby spłynął i mierzyłem ciśnienie. Nie uruchamiałem motoru przed pomiarem.
Nie wykluczam przegrzania bezpośrednio przed wymianą uszczelki. Zapytam mechanika który wymieniał uszczelkę czy zwrócił uwagę na wygląd gładzi cylindrów. |
Egiptos TOYOTA DRIVER Corolla e11/ Volvo V70 Lasowice Wielkie | 2011-11-20 09:54:02 Walki ciąg dalszy. Może koledzy rzucą okiem na zdjęcie świec zapłonowych??
Czy na podstawie zdjęcia można podejrzewać że na 4 cylindrze wciąga najwięcej oliwy??? link do fotki: https://picasaweb.google.com/brzana.adam/Carina#5676997456456141554 [ wiadomość edytowana przez: Egiptos dnia 2011-11-20 09:54:56 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2011-11-20 13:14:16
Na podstawie tego zdjecia to wogole nie mozna powiedziec ze zuzywa nadmiernie olej, chyba ze ten osad to wlasne niespalony olej... Natomiast na kazdej swiecy a na czwartej zwlaszcza jest duzo kamienia co moze powodowac wieksze okopcenie bo iskra slabsza. Mozna stwierdzic ze paliwo dziadowskie i przebieg na swiecach spory i nalezy je wymienic.Ile na nich zrobiles 130 tys? [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-11-20 13:17:45 ] |
Egiptos TOYOTA DRIVER Corolla e11/ Volvo V70 Lasowice Wielkie | 2011-11-20 16:59:04 Też oczekiwałem bardziej wyraźnych oznak spalania oleju.
Kable zapłonowe są stare więc może to powód odkładania się złogów na świecy (przewody kupiłem i mają przyjść lada dzień), no i samochód lata na bardzo krótkich trasach ok 10 km do pracy, za parę dni wsiądę do niego i trochę nim polatam na dłuższych trasach to pewnie się trochę oczyszczą. Gaz i pb żona tankuje na orlenie i statoil. Po zakupie samochodu i założeniu instalacji lpg wymieniłem świece na platynowe i po przejechaniu 90 tyś, wymieniłem je na następny komplet (ten ze zdjęcia), który ma dokładnie 29 tyś choć może na to nie wygląda. [ wiadomość edytowana przez: Egiptos dnia 2011-11-20 17:31:01 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2011-11-20 19:00:03
No faktycznie nie wygladaja...ale jak jest gaz to czesto widuje takie zafajdane swiece po malym przebiegu.tak czy owak kwalifikuja sie do wymiany.Gdyby to nie byly platyny to bys juz nawet nie odpalal. |
syd Tychy | 2011-11-20 21:16:07 a czy przy wymianie uszczelniaczy zaworowych montując nowe uszczelniacze zwróciłeś uwagę na to że są dwa komplety uszczelniaczy - ssące i wydechowe,odpowiednie mają trafić na konkretne zawory,czyli ssące na ssące a wydechowe na wydechowe.Różnią się one kolorem części gumowej i na górze jest opis "EX"(EXHAUST SIDE)-wydechowe , "IN"(INTAKE SIDE)-ssące. Zamontowałeś je poprawnie??? |
Egiptos TOYOTA DRIVER Corolla e11/ Volvo V70 Lasowice Wielkie | 2011-11-21 07:04:14 Wiem że są różne (na wydech twardsze trochę), ale dostępne z takim podziałem są tylko w ASO za 30 zł sztuka. Kupiłem poza ASO takie jakie przewidywał katalog NOK a tam wszystkie były takie same.
Zadałem sobie sporo trudu żeby znaleźć jakąkolwiek firmę, która oferowałaby te uszczelniacze z podziałem na ssące i wydechowe i nie znalazłem niestety. |
syd Tychy | 2011-11-24 18:18:06 jeśli możesz to dowiedz się jaka jest średnica otworu tych twoich uszczelniaczy w miejscu przylegania do zaworu. |