Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-10-31 21:02:23 W 90Km masz inną pompę wtryskową (booster) i nie wiem, czy w 70km turbo nie było w całości z kolektorem wydechowym. |
Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-10-31 23:54:54 Co do boostera, to oczywiście masz rację, mój błąd, miałem na myśli pompę.
Jeśli jesteś ogarnięty to można zrobić tak jak pisałeś (ministerq), ale jak nie ustawisz dawki to turbina będzie pompować, a paliwa nie będzie - tak jak napisałeś, więc zapewne wiesz co się stanie. [ wiadomość edytowana przez: Pele19m dnia 2011-10-31 23:55:49 ] |
Rechotnik - mała | 2011-11-01 05:23:51
W dieslu co się może stać ? ale własnie rodzi się tu pytanie czy w dieslach z komorą wstępną wtrysk jest znacznie wczesniej przed GMP niż w wtrysku bezposrednim? jesli tak to faktycznie spalanie stukowe może wystąpić.
Chyba raczej lucasa. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-11-01 09:40:27 Da sięzałożyć ale nie będzi to jeździć. Taki projekt był robiony już na forum i nie jeździło to. Szkoda czasu.
Kolega(nie pamiętam który) zrobił to by pokazać że da się i od razu napisał że nie daje to nic. Poza efektem wizualnym. |
MaRRecki Sympatyk FEFK Escort Siemiatycze/Ząbki | 2011-11-01 09:45:17
Ale jednak kolega ministerq uturbił wolnossące 1.8d które z tego co pamiętam przed modami miało 54 hp, a po uturbieniu, podkręceniu dawek wyhamowało na 94 hp i ponad 200nm momentu. Są na to wykresy, więc jednak coś tam się da zrobić. |
ministerq nie ma | 2011-11-01 10:25:42
Widocznie zrobił to ktoś, kto średnio wiedział co robi. Ta konstrukcja jest tak prosta, że po spełnieniu pewnych oczywistych warunków (więcej powietrza z turbo + więcej dawki paliwa) to po prostu musi lepiej działać. [ wiadomość edytowana przez: ministerq dnia 2011-11-01 10:27:20 ] |
ministerq nie ma | 2011-11-01 10:33:07
A tak wygląda obecnie: Wyszło 94.1KM przy 3892 obr/min, maks moment - 215Nm. Na seryjnej pompie z wolnossaka. Są dwa pomiary, które miały sprawdzić "działanie" wlotu powietrza - na drugim została trochę przestawiona dmuchawa. Tu są filmiki z pomiaru: film 1 film 2 Na drugim widać podkręcone dawki na pompie w początkowym zakresie obrotów jeszcze zanim się turbina załącza. Silnik jeździ od około maja, przeżył kilka wypadów nad morze ze śląska i z powrotem, codziennie dojeżdża do Olkusza z Dąbrowy Górniczej (dojazdy do pracy) - trasa nr. 94. Nie oszczędzam go. Jedyne co średnio daje radę to sprzęgło, ale do tego w dużym stopniu się ja przyczyniłem. Auto zostało shamowane jakiś miesiąc temu, po kilku miesiącach intensywnej eksploatacji, by wykluczyć efekt "świeżej krwi", zaraz po dołożeniu nowego osprzętu. [ wiadomość edytowana przez: ministerq dnia 2011-11-01 10:58:03 ] |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-11-01 12:59:08 Pisałem to dla osób które zakładają temat nie mając zielonego pojęcia, jest też osoba która wypluła ponad 100KM z td 90konnego. |
ministerq nie ma | 2011-11-02 18:03:16 Przyznasz jednak że stwierdzenie że po założeniu nie będzie to jeździć tylko wyglądać, na przykładzie mojej fordziny, to "lekkie" nadużycie. Osobiście nie wyobrażam sobie co tam można by było źle zrobić, jeśli ma się miejsce z kanałem, odpowiednie narzędzia, i odrobinę umiejętności i pojęcia Zwłaszcza że to wszystko pasuje 1:1, nic nie trzeba rozwiercać, gwintować, itp. cudować.
No i podkręcenie o 10 koników teoretycznie silniejszej jednostki to trochę nie to samo co uturbienie wolnossącej, i zyskanie w ten sposób dodatkowo 40 koni. [ wiadomość edytowana przez: ministerq dnia 2011-11-02 18:04:12 ] |
suhy4 Sympatyk FEFK opole lubelskie | 2011-11-05 09:48:58 sam naprawiam ...
http://peb.pl/search.php?searchid=201574354 |