Prosze o pomoc - 2.0 3S-FE Zgasła i nie chce zapalić.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odkąd Carinę przejęła moja żonka dawno tutaj nie zaglądałem.
Witam wszystkich i Pozdrawiam

Carinka Parę dni temu zaczęła być jakaś mułowata.
Dwa dni później można było ja odpalić na dotyk a po przy gazowaniu gasła. W tej chwili nie pali w ogolę.

Sprawdziłem błędy ecu był tylko 41 błąd potencjometra przepustnicy, kiedyś miałem urwaną wtyczkę.Poprawiłem styki odłączyłem kleme i już się żaden błąd nie pojawia.

Sprawdziłem kopułkę, palec, świece i przewody. Jeden z przewodów urwał mi się przy wyciąganiu. Została końcówka przy świecy, która wygląda na upaloną. W poniedziałek muszę kupić nowe kable zapłonowe.
Jak myślicie co można jeszcze sprawdzić oprócz luźnego paska rozrządu, do czasu kupna nowych kabli.
  
 
po pierwsze wymień kable jeśli był wyrwany to na pewno do wymiany - kpl. wszystkie cztery,obejrzyj świece czy nie ma na porcelanowej części ścieżek węglika gdzie może pędzić iskra zamiast do elektrody.ale jeśli przewody się wyrywają to trzeba je wymienić.

najpewniejsze będą oryginały!

[ wiadomość edytowana przez: syd dnia 2011-11-27 00:50:35 ]
  
 
a iskra w ogóle jest? jak nie to cewka w module zapłonowym
  
 
Cytat:
2011-11-27 14:16:12, xerxes pisze:
a iskra w ogóle jest? jak nie to cewka w module zapłonowym


Tak iskra jest.
  
 
a słychać pompę paliwa po przekręceniu zapłonu?
  
 
Cytat:
2011-11-26 23:53:08, Cypek80 pisze:
Odkąd Carinę przejęła moja żonka dawno tutaj nie zaglądałem. Witam wszystkich i Pozdrawiam Carinka Parę dni temu zaczęła być jakaś mułowata. Dwa dni później można było ja odpalić na dotyk a po przy gazowaniu gasła. W tej chwili nie pali w ogolę. Sprawdziłem błędy ecu był tylko 41 błąd potencjometra przepustnicy, kiedyś miałem urwaną wtyczkę.Poprawiłem styki odłączyłem kleme i już się żaden błąd nie pojawia. Sprawdziłem kopułkę, palec, świece i przewody. Jeden z przewodów urwał mi się przy wyciąganiu. Została końcówka przy świecy, która wygląda na upaloną. W poniedziałek muszę kupić nowe kable zapłonowe. Jak myślicie co można jeszcze sprawdzić oprócz luźnego paska rozrządu, do czasu kupna nowych kabli.


Jak wymieniasz kable to wymien tez palec i kopolke.
  
 
Cytat:
2011-11-27 14:38:29, xerxes pisze:
a słychać pompę paliwa po przekręceniu zapłonu?


Pompę słychać, na gazie też nie pali.

Mam taki zamiar właśnie zacząć od wymiany palca kopułki i przewodów zapłonowych.
  
 
Wymieniłem:
Kable oryginalne,
Świece Denso,
Kopułkę i Palec.
Carri dalej nie pali.

Jutro lub pojutrze biorę się za rozrząd.


  
 
Cytat:
2011-11-28 21:32:38, Cypek80 pisze:
Wymieniłem: Kable oryginalne, Świece Denso, Kopułkę i Palec. Carri dalej nie pali. Jutro lub pojutrze biorę się za rozrząd.


Za jaki rozrzad???
Pokrec silnikiem przez 20 sekund a potem wykrec swiece czy jest mokra czy sucha?
Masz cewke wysokiego napiecia w aparacie czy na scianie grodziowej?


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-11-29 00:08:49 ]
  
 
Cewkę mam w aparacie zapłonowym
  
 
Cytat:
2011-11-29 06:13:51, Cypek80 pisze:
Cewkę mam w aparacie zapłonowym


To sprawdz czy niema peknietej tej czesci zalewanej zywica , jezeli tak to do wymiany.
  
 
Witam.
Cewka wygląda na całą.



Jak kręciłem rozrusznikiem bez jednego przewodu zapłonowego to jak by próbował zaskoczyć.

Może kondensator trzeba wymienić gdzie go szukać ?
  
 
W środku w aparacie masz kondensator.
  
 
Patrząc na to zdjęcie, to brązowy przewód przykręcony do górnej śrubki do cewki. Na drugim końcu tego kabelka znajdziesz kondensator
Pozdro.
  
 
Cytat:
2011-12-01 14:38:38, Cypek80 pisze:
Witam. Cewka wygląda na całą. Jak kręciłem rozrusznikiem bez jednego przewodu zapłonowego to jak by próbował zaskoczyć. Może kondensator trzeba wymienić gdzie go szukać ?


Jest peknieta ta zywica czy nie nad napisem Toyota.
A palec jest nowy?
  
 
Cytat:
2011-12-02 13:22:06, Bigelektron pisze:
Jest peknieta ta zywica czy nie nad napisem Toyota. A palec jest nowy?


Palec jest nowy a żywica nie jest pęknięta.

Kondensator w serwisie 37 zł, dopiero na wtorek środa.

[ wiadomość edytowana przez: Cypek80 dnia 2011-12-02 14:16:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: Cypek80 dnia 2011-12-02 14:17:28 ]
  
 
Sprawdzczy nie ma okopcenia gdzieś przy cewce bo czasem nie widać a przebicie jest, a poza tym nie doczytałe się czy patrzyłeś czy jest iskra na świecy czy nie ma
  
 
Cytat:
2011-12-02 13:34:00, Cypek80 pisze:
Palec jest nowy a żywica nie jest pęknięta. Kondensator w serwisie 37 zł, dopiero na wtorek środa. [ wiadomość edytowana przez: Cypek80 dnia 2011-12-02 14:16:59 ] [ wiadomość edytowana przez: Cypek80 dnia 2011-12-02 14:17:28 ]


No widzisz czasem w serwisie tez mozna cos tanio kupic.
Zanim zaczniesz wymieniac to zrob sobie iskrownik z drutu i sprawdz czy iskra z cewki przeskakuje za kazdym razem podczas krecenia.
Przerwe ustaw na o,5 cm i zwiekszaj, jak z 0,5 cm nie bedzie porzadnie iskrzyc to cos nie tak.
  
 
Okazało się że zabrakło gazu i paliwa. Żona jechała na stacje.
Taki zbieg okoliczności że zabrakło jednego i drugiego.
W jednym czasie.

Zalałem 5l benzyny i Carina odpaliła.

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem.

Carina pali i jeździ .

..że przy okazji dostała nowe świece do gazu o cieńszej elektrodzie Denso TT, kopułkę, palec i przewody niech jej wyjdzie na zdrowie



Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2011-12-03 17:23:39, Cypek80 pisze:
Okazało się że zabrakło gazu i paliwa. Żona jechała na stacje. Taki zbieg okoliczności że zabrakło jednego i drugiego. W jednym czasie. Zalałem 5l benzyny i Carina odpaliła. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Carina pali i jeździ . ..że przy okazji dostała nowe świece do gazu o cieńszej elektrodzie Denso TT, kopułkę, palec i przewody niech jej wyjdzie na zdrowie :: Pozdrawiam



Poprawiło mi to humor, Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: junior_ek dnia 2011-12-03 17:32:57 ]