Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
karasko 125p staszów | 2011-12-06 14:44:27 witam wszystkich, mam kompletne wspomaganie bodajże od poloneza atu plus i chciałbym je zamontować w DF z silnikiem 1.8 DOHC i tu kilka pytań: mam takie koło pasowe od 2.0 i podstawe filtra oleju jak na zdjęciu
fota teraz czy lepiej dokupić do tego samą pompe wspomagania od 132 i razem z kołem pasowym i podstawą filtra ze zdjęć włożyć to do silnika 1.8??? tylko tutaj jest kwestia czy da sie podłączyć przewody "polonezowskie" do pompy wspom. od 132(czy pasują gwinty, nie mam tego jak sprawdzić bo nie posiadam pompy od 132 ). czy poprostu wstawic całe kompletne wspomaganie od poloneza, które już mam i tylko dorobić mocowanie pompy?? Czy ktoś może dorabiał takie mocowanie pod polonezowską pompę w silniku dohc i mógłby mi jakąś fotke podesłać??? czytałem kilka postów, że dorobione mocowanie pompy dokręca się razem z mocowaniem podstawy filtra oleju od 1.8??? pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: karasko dnia 2011-12-06 15:02:57 ] |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2011-12-07 17:34:39 Ja bym poszukał pompy od DOHC. Przykręcasz do silnika i trzyma sie na mur. Z napędem też spokój. Jeśłi masz wspomę ZF to przewody podejdą. Jeśli JKC to nie. Wtedy szukaj przewodów od DOHC (132, argenta) - podpasują pod dowolna przekładnię. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
fiolek FIAT 131 i Poldek ra ... Poznań | 2011-12-11 22:02:56 mam pompe wspomy od 132 i przekladnie za 200 zl
|