Błotniki, pas przedni, lakier ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam zamiar wymienic oba blotniki z przodu i pas pod swiatlami koszt elemntow to 79 x2 i 29 czyli nie najgorzej a wymieniam bo ruda sie dobrala i troche sa powgniatane
1. Pytanie pierwsze czy bez wiekszych problemow da sie je odkrecic czy moze sa gdzies spawane ogladalem i narazie widze same sruby wiec jest dobrze
2 Pytanko dwa dla 3miasta gdzie w maire dobrze i tanio polakierowc te elementy
  
 
Z tego cowiem to tylko kwestia odkręcenia paru śrub i da się zrobić samemu.A te części to chyba używane?
  
 
same śruby
  
 
Cytat:
Z tego cowiem to tylko kwestia odkręcenia paru śrub i da się zrobić samemu.A te części to chyba używane?



Nie nowki sztuki prosto z fabryka :d

W poniedzialek umieszcze link do strony albo cennik taki dla klubowiczow normalnie w sklepie to koszt jednego blotnika to 100 czyli rabat znaczacy
  
 
Mam takie miejsce Pablo ale oni robią całość tzn. blacha i lakier.
  
 
co do blotnika to w poldolotach bodajze do 91 roczniika byly spawy, w pozniejszych rocznikach czyli 92, 93 ... sa same sruby...
wszystkie sruby to te co widzisz, gdy podniesiesz maske oraz jeszcze dwie jak otworzysz drzwi . te przy drzwiach odkrecasz od strony zewnetrznej samochodu, ale mozesz natrafic na mala plapke, mianowicie moze byc Ci potrzebny kluczyk ampulowy ( u mnie tak jest)

pozdrawiam i zycze powodzenia
dowciapny
P.S.
pytanko
jest moze taki punkt w warszawie z takimi cenami?
  
 
W Poznaniu za pas przedni chcą 180pln , a Ty kupiłeś za 29 ?
  
 
ceny rewelacyjne - skad masz takie dobre dojscie. Ja za pas przedni nowy w Lodzi placilem 130...wiec 29 zlotych, ktore ty dales to niezla cena...
  
 
Pewnie kupił rzemiosło.
  
 
Rzemiosło w Poznaniu 110 i to w hurtowni.Coś nie wierzę w te 29.
  
 
Rozumiem, że pas przedni, to tzw. "drabinka"? Jeśli tak, to 29 pln to jest cholerrrrnie tanio - ja za używkę w bdb stanie (wyjętą notabene z ex-policyjnego poldka ) płaciłem 80 pln.

Co do montażu: same śruby - zrobisz sam.

--
Pozdrawiam,
Vautrin
  
 
Ceny paskow pod swiatlami na żeraniu rzemioslo 90zl (gdzie farba odchodzila pod paznokciem) orginal 110.
  
 
a są w tym sklepie części do df???

Bo chciałem kiedyś wymienić pas przedni a gość mi zaśpiewał
300 zł za fabryke
  
 
Podpina się do wątku, ale mam inne pytanie, czy błotniki od Caro Plusa są takie same jak do zwykłego Caro????
  
 
chyba tak, ale głowy nie oddam bo mi się jescze przyda...
  
 
Błotniki są takie same (Caro/Caro+). We wszystkich polonezach od samego początku produkcji błotniki były przykręcane. To samo dotyczy noska w przypadku przejściówki i "drabinki" Caro/Caro+. Wszędzie tylko śruby. Jeżeli ktoś trafi na spaw to dla tego że było juz naprawiane i tylko przez blacharza dupka który musiał to przyłapac spawarką. Odkręcana jest równiez listwa pod lampami tylnymi Caro/caro+. Z elementów blacharskich montowanych na śruby zostaje jeszcze przednia maska i jej zawiasy, tylna klapa i drzwi. Niemniej jednak przy montazu drzwi trzeba liczyć się z tym że przykręcenie innych nie obejdzie się bez dodatkowego pasowania, poniewaz wszystkie furtki sa dopasowywane indywidualnie do każdego nadwozia za pomoca podkładek dystansowych pod zawiasami oraz beda wymagały przeregulowania rygli zamka , równiez za pomocą podkładek. No to chyba tyle.
  
 
Wielkie dzięki chodziło mi tylko o błotniki , resztę wiedziałem.
  
 
link
  
 
Cytat:
2003-12-03 13:10:33, SCHIL pisze:
Podpina się do wątku, ale mam inne pytanie, czy błotniki od Caro Plusa są takie same jak do zwykłego Caro????



takie same...
  
 
I ja mam pytanie co do blotnikow. Czy blotniki byly takie same w takim poldku: jak i w borewiczu?
Tak popatrzylem na foty i zdaje mi sie ze byly takie same, ale wolalbym sie upewnic.