[MK IV] wyleciał olej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc i czołem problem polega na tym...

Jadę rano do roboty zaczęła świecić się kontrolka od oleju fura zaczęła trochę głośniej chodzić więc zgasiłem i zostawiłem nie daleko pracy na bagnecie było troszkę białej mazi i trochę oleju ale nie dało się stwierdzić ile bo był rozgrzany przed chwila bylem po samochód z olejem a tam oleju zero plama na ulicy od strony rozrządu i też w tamtym miejscu trochę ulane... płyn w chłodnicy ok co eliminowało by usczelke pod głowicą dodam ze furą robię krótkie odcinki stąd może ta maź... i teraz moje pytanie na szybko co mogło się stać... do głowy przychodzi mi tylko uszczelniacz na wale... w gniazdach świec sucho...
  
 
Wychodziło by na ten uszczelniacz, ale skąd ta biała maź Przy wymianach oleju widywałeś ją?
  
 
a nie uderzyles nigdzie myska olejowa bo znam podobny przypadek ale w oplu omedze sasiada i nawet nie wiedzial ze uderzyl miska..
  
 
Najlepiej będzie sprawdzić. Jeżeli uderzyłeś miską to w sumie wystarczy tylko się położyć.
  
 
biała maź może brać się z niedogrzanego silnika przez jazde na krótkich odcinkach które pokonuje... było jej naprawdę nie wiele dosłownie na czubek paznokcia olej wymieniałem latem i nic takiego nie było

ojciec wczoraj jeździł fura więc pewny nie jestem ale dzisiaj rano było raczej sucho pod samochodem wiec chyba nie a ja w drodze do roboty nie mam możliwości przyhaczyć


[ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2012-01-27 11:49:25 ]
  
 
W którą stronę by się nie obrócił d*** i tak zawsze z tyłu Nie zostaje więc nic innego jak sprawdzić: miskę/uszczelkę miski/uszczelniacz wału
  
 
no dokładnie tylko chciałem na szybko zobaczyć czy są jeszcze jakieś inne propozycje
  
 
Jak by się okazało, że gdzieś wyżej leje to można by było podac więcej propozycji czego nie życzę
  
 
jak kolo rozrzadu top pewnie uszczelniacz na wale.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
tez bym stawial uszczelka walu/ miska/ lub uszczelka miski
  
 
dzięki chłopaki dzisiaj będę badał
  
 
a może po prostu silnik jeździ na krótkich odcinkach i takie coś się dzieje?
Wy od razu remont.
Mam tak w clio, sąsiad tak ma w golfie 2, miałem tak w oplu. Wszystkie przypadki były właśnie w zimie.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
zagadka rozwiązana... zamarzła odma zrobiło się ciśnienie i wywaliło co?... nie mogłem uwierzyć uszczelniacz na wałku rozrządu... i wylała się oliwa... przy okazji zakupiłem nowy rozrząd jutro będę walczył... zdejmę też miskę i zobaczymy jak wygląda olej i czy coś w nim się zbiera.
  
 
no i jak tam kleszczu? nikt nie mowil o remoncie tylko o uszczelniaczu na wale diagnoza trafiona chociaz raz

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Koledzy, ja sie dołącze do tematu, bo mam chyba dokladnie to samo. kałuża oleju pod samochodem w okolicach miski, troszke na masce od wew. tego oleju. kontrolka nie świeci, (puki co) ale jezdzic to nie bede. Jakie mogą byc mniej wiecej koszta naprawy?
  
 
no nie do końca trafiona bo mowa była o uszczelniaczu walu korbowego a okazało się ze wypchało ten od walka rozrządu ale zresztą może ja trochę zasugerowałem i to dlatego
  
 
Cytat:
2012-01-27 12:04:01, smallsize pisze:
jak kolo rozrzadu top pewnie uszczelniacz na wale.




nie sprecyzowalem, ale chodzilo mi o rozrzad w tej wypowiedzi

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Cytat:
2012-01-27 21:37:24, smallsize pisze:
nie sprecyzowalem, ale chodzilo mi o rozrzad w tej wypowiedzi



hehe no to kolega trafił swoją drogą zastanawiam się jak zapobiec zamarzaniu odmy ojciec w mercedesie tak zatarł silnik bo wypchnęło bagnet a kontrolka się nie zapaliła
  
 
Cytat:
2012-01-27 21:43:32, bobo_ssj pisze:
hehe no to kolega trafił swoją drogą zastanawiam się jak zapobiec zamarzaniu odmy ojciec w mercedesie tak zatarł silnik bo wypchnęło bagnet a kontrolka się nie zapaliła




rob dluzsze trasy lub wez go odrobinke zagrzej przed krotsza trasa. jak robisz ciagle krotkie trasy to moze ci sie to powtorzyc. mowie oczywiscie o zimie, bo latem jest cieplej i silnik sie grzeje szybciej i nie bedzie robil takich "glupot".


p.s. nie wazne kto trafil. wazne, ze jest diagnoza. trzeba naprawic i jezdzic

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Cytat:
2012-01-27 21:43:32, bobo_ssj pisze:
hehe no to kolega trafił swoją drogą zastanawiam się jak zapobiec zamarzaniu odmy ojciec w mercedesie tak zatarł silnik bo wypchnęło bagnet a kontrolka się nie zapaliła


Wyczyscic przed zima i spokoj. Twojej nie czysciles ladnych pare lat i jakos zawsze dzialalo, az ... .