Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ziga PEUGEOT 406 2,0 HDI Gliwice | 2002-09-25 09:46:09 właśnie czy warto zainwestowac i kupic drozsze fabryczne części zamienne,czy tez nieorginalne ???
proponuje podzielic sie z kolegami naszymi opiniami moze ja zaczne wiec tłumik - mój nieorginalny wytrzymał 1 rok - nastepny - musze wymienic - kupie juz aluminiowy końcówki drążków kierowniczych - nieorginalne wymienione jakieś 3 m-ce temu (przejechane ok 8 tys.) zgroza -lewe koło ok.1 cm.luzu strach jezdzić -do wymiany .Do tego oczywiscie dochodzi ustawienie zbierznosci Więc jak widzicie nie warto inwestować w nieorginalne części choc moze orginały tez sa nic nie warte ? [ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2008-12-02 10:27:54 ] [ powód edycji: modyfikowałem tytuł. ] |
Robaczek Polonez 1.6 GLI (LPG) WARSZAWA / WŁOCHY | 2002-09-25 10:05:32 Raz w życiu kupiłem nieorginalną część był to korek od chłodnicy kosztowało mnie to 500 zł ponieważ korek był nieszczelny ( poszła uszczelka pod głowicą z powodu braku wody w chłodnicy )
NIGDY WIĘCEJ NIEORGINALNYCH CZĘŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam Robaczek |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2002-09-25 10:11:00 Zależy co sie kupuje. Ja zawsze pytam o org i rzemiosło, gość ze sklepu mówi co biorą warzsztatowcy i kompromis da sie wypracować... |
wit atu plus gdynia | 2002-09-25 11:43:40 moim zdaniem częsci najważniejszych ,odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ,elementów samochodu powinny być oryginalne ,dotyczy to również wszelkiego rodzaju uszczelek itp takie sprawy jak zatrzaski do tapicerki mogą być rzemieślnicze . |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2002-09-25 12:58:14 Zdecydowanie tylko ORGINAL!!!Już się przejechałem na zamiennikach. |
Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-09-26 14:55:53 Napewno brążki kierownicze tylko i wyłącznie orginalne.
Co do układu qydechowego to jak kto chce ale słyszałem że mogą wystąpić problemy z dopasowaniem elementów.Więc skórka za wyprawkę. Ja pozostanę przy orginalnych elementach. Chyba że od zachodnich wozów będą pasowały jakieś podzespoły |
ziga PEUGEOT 406 2,0 HDI Gliwice | 2002-09-27 08:15:13 najlepiej chyba kupic samemu orginał i patrzeć sie na ręce,ja nie mam takiego problemu bo mam wójka z warsztatem .
Nie zedrze za duzo a zrobi jak sobie |
ziga PEUGEOT 406 2,0 HDI Gliwice | 2002-10-01 08:24:45 wiec kupiłem orginalne końcówki ale po prostu ręce rozłozyłem ze zdziwienia.
ale moze po kolei .. końcówki orginały i co pojechałem na zbierzność są za dułgie!!!! z tego co mi wiadomo są dwa rodzaje końcówek do wąskiego i szerokiego poloneza ,ja mam szerokiego i jakim cudem szerokie sa za szerokie? po dułgim zastanowieniu i ogladaniu końcówek okazało sie ze łącznik jest za dułgi i jeśli gwint jest taki sam to wystarczy przełozyć ze starych ale czy tak będzie? i widzicie nawet zapłacenie kupy kasy za orginały nic nie daje bo i tak nie pasuja |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2007-12-09 19:25:57 Po czym poznać, czy błotnik przedni do 125p jest fabryczny, czy rzemieślniczy? (oprócz metki ) Jest jakaś stuprocentowo pewna cecha? |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-12-11 00:39:36
Pstryknij foty, a szczególnie tylnej krawędzi to Ci powiem. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-08-26 22:00:09 Odświeżam wątek bo założyłem właśnie w Podku bak, który kupiłem swojego czasu do 94, ale w końcu tam nie wylądował. Wyjątkowo badziewne rzemiosło! Nie dość, że go musiałem malować jakby miał 10 lat, a nie był nowy - to w dodatku prawą stronę ma za płaską i pasek mocujący był luźny, a lewą za grubą i z wielkim trudem udało mi się go dokręcić, |