Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2012-03-02 08:16:09 Odlewamy kilka dzwonów do skrzyń FSO na bazie orginalnego dzwona ze 125p z silnikiem 1.6d, żeby można łączyć ja bezproblemowo s silnikami grupy VAG. Silniki od diesli 1.6, przez benzynowe 1.6-2.0, po TDI.
Koszt takiego dzwona to ok. 600zł. Wszelkie pytania na priv do mnie lub do Gregora. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-03 12:05:11 Nie ma zainteresowanych? |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-03-03 12:12:14 kto by chciał szmelcwagena wkładać do fiata |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-03-03 12:36:55 Ja bym sobie tdika zasadził |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-03-03 12:57:03
a skrzynia na to niemożliwe |
Piatka F&F MEMBER PF 125p in progress :) Kraków | 2012-03-03 13:22:49 Ile sztuk potrzebne jest do rozpoczęcia realizacji ? |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-03-03 13:37:12
|
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-03-03 13:43:08
pamiętaj o tym że mało kto robi przegląd skrzyni w polszy to pierwsze primo, drugie to takie że diesel jednak ma nieporównywalnie większy moment od benzyniaka. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-04 09:44:27
Ile by nie było, to i tak to bedzie zrobione. po prostu Jesion zapytał z ciekawości, bo i tak lejemy. Forma bedzie zrobion profesjonalnie - późniejsze odlanie to mały pikuś. jeżeli chodzi o połączenie skrzyni z TDI, to można wrzucić od np Argenty 2500 D poza tym skrzynie z DoHC, lub Lady wytrzymują dużo. Jeżeli wytrzymuje uturbione 2.0 DOHC, to wytrzyma TDI 110KM. |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2012-03-04 12:14:15 Weź pod uwagę wiedzę gregora na temat skrzyń... Weźmiesz dzwon od niego, zepniesz ze skrzynia od argi, wyjmiesz synchronizatory i bijesz bez sprzęgła
A zapomniałem, że to skrót myślowy... |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2012-03-04 13:26:32 spoko, kolnierz bedzie zapinany na trytytki, spasuje do kazdej |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-04 16:54:51
To wytłumacz wszystkim łaskawie, czym się różnią owe skrzynie "mała" od "dużej" ? Tylko zanim napiszesz, to zaczerpnij dokładnej wiedzy .Poczekam. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-04 17:49:41
Nie cukruj, tylko skoro napisałeś że sieróżnią. To napisz jasno i konkretnie- czym różni się DUŻA skrzynia od MAŁEJ skrzyni w dohc. Możesz przedstwić dla ułatwienia fotki poglądowe. Tylko proszę innych o wstrzymanie się z komentarzami !!!!!!!!!!!! Do czasu wyjaśnienia nam wszystkim, owych różnic. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2012-03-04 18:05:10
dużo tzn? seryjna nie wytrzymuje np 160nm... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-03-04 18:34:19
Co wy wszyscy z tym TDI? |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-03-04 18:38:21
nie to ludzie nie umieją zmieniać biegów i nie zmieniają oleju jak w silniku co 10 tysięcy Jak coś jest z plasteliny to po prostu z niej jest i tyle i dbanie tu może przedłużyć tylko żywot plastelinowy... |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2012-03-04 20:20:50 Grzesław, kuerwa, to ty tu jesteś emerytowanym rzekomo rajdowcem z dawnych lat, a nie ja. Przypadkiem znalazłem takie zdjęcia, jest na nich "mała" skrzynia (ta żebrowana, jeśli nie wiesz) i duża skrzynia od DOHCa.
źródło: http://allitalia.proboards.com/index.cgi?board=libraryandresources&action=print&thread=2871 Rozmieszczenie otworów mocujących skrzynię z dzwonem mają różne. Dlatego nie da się spiąć dużej skrzyni z DOHCa z jakimkolwiek dzwonem zrobionym pod małą skrzynię. ----------------- Szczyt oszukiwania samego siebie? "Mój opel nie rdzewieje." |
qubek rozne z wiatrolapami ... ~Warszawa | 2012-03-04 21:15:06
Znowu to samo pierdolenie o Chopinie. Tzn ogolnie zdanie nie jest bezsensowne, ale jakos nikt jeszcze nie wykazal, ze seryjna FSOwska skrzynia jest plastelinowa. Do tej pory czytuje takie opinie glownie u tych, ktorzy maja pretensje ze skrzynia padla w sytuacju typu "bierzemy 20to letnia skrzynie ze szrotu i upalamy ja 8 miesciezy na KJSach i treningach bez litosci" oraz u tych, ktorzy po tych pierwszych tylko powtarzaja. Tylko ze dla takich ludzi kazda samochodowa skrzynia bedzie "plastelinowa". Mi udalo sie zarznac FSOwska skrzynie. Ale wiem, ze winne sa moje szczegolne uzdolnienia w tym zakresie a nie jej slabosc i nie probuje sie usprawiedliwiac. A co do samego pomyslu i odpowiadajac na pytanie gregora, to jak tylko przeczytalem ten watek, to mi sie pojawila wizja samochodu, na widok ktorego wiekszosc Prawdziwych Entuzjastow Motoryzacji zatrzesla by sie z obrzydzenia albo przynajmniej fuknela z wyzszoscia Atu Plus w najwyzszej opcji (plus przelozone bajery ktore weszly tylko w kombiaku) i do tego TDIk. Oczywiscie plastikowe oryginalne kolpaczki i pelen profil. Samochod, ktory wzbudzilby entuzjazm na parkingu pod miejskimi ogrodkami dzialkowymi |