Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2012-03-17 14:53:39 kombi nie jest złe - nawet czapa się przekona |
Sypekzg Renault Laguna Zielona Góra | 2012-03-17 17:30:09 Ładny kombiaczek )
na FEFKu jest duża grupa kombiaków praktyczne a i wygladają ładnie |
pawcon Sympatyk FEFK opel vectra Grudziądz | 2012-03-17 17:30:45 najlepsza buda jaka moze byc to kombi
|
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-03-17 18:09:55 W Escorcie najlepsza buda to zdrowa buda |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2012-03-17 18:18:47 Będziesz miał okazje niedługo nam go pokazać osobiście
Pomacamy, ocenimy i się poznamy. Już za tydzień. |
Zbysio007 Sympatyk FEFK Ford Escort Cieszyn | 2012-03-17 19:11:40 Kombii górą!! |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2012-03-17 20:51:06
to czemu swoje sprzedajesz? |
atkamitka Escort Driver Był Franek mkVII, je ... Kraków | 2012-03-17 21:26:53 Byłam posiadaczką essa przez 7 lat, teraz chce kupić Focusa, ale to nie to samo, nawet kombi, które nie było szczytem moich marzeń teraz wydaje mi się o niebo piękniejsze od Foki.
|
Zbysio007 Sympatyk FEFK Ford Escort Cieszyn | 2012-03-17 21:30:57
Bo zbieram kase na jacht. |
atkamitka Escort Driver Był Franek mkVII, je ... Kraków | 2012-03-17 22:02:27 żaden Ford nie zastąpi mojego / przykro spalonego / Franka |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-03-18 22:02:44 Właśnie rozważam taką mikro glebę jak 20/20 przy pomocy sprężyn z poniższego linka.
LINK DO STRONY W cenniku jest też przypis do tych sprężyn: "Zalecamy skrócenie odbojów na przedniej osi do wysokości 30mm" Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć o co chodzi? Będzie też druga para Bilsteinów B6, tym razem na przód. Już od tygodnia czekam aż przyjdą ze szwabii. [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2012-03-18 22:06:17 ] |
bobson37 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Złotów | 2012-03-18 22:11:46 Ładne kombi. Odbój to taki "bałwanek" z puru, chodzi im o to aby go przyciąć ale powiem szczerze, że pierwszy raz coś takiego słyszę... Jeśli składasz sam zawias (nic trudnego) to proponuje nic na początek nie przycinać. Sam jeździłem na ori amorach i springach Eibach RS i było wsio OK.
Co do kabli Magnecore - ładne ale imho cena kosmos... 1m kabla miedzianego Beru 7mm kosztuje chyba z 8zł. Ja sobie sam zrobiłem takie kable za bagatela 25zł |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-03-18 22:28:09 Z tym, że ja mam kable, które mają 10 lat gwarancji. Idea była taka, żeby mieć zrobione i się nigdy więcej nie zastanawiać ani nie wymieniać. Czekałem na nie 3 tygodnie i musiałem zapłacić z góry, ale muszę przyznać, że po wymianie silnik pracuje bardzo równo i zawsze odpala na dotyk bez względu na okoliczności. [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2012-03-18 22:29:53 ] |
bobson37 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Złotów | 2012-03-18 22:31:22
Moje już 10tys prawie zrobiły i zero problemów, za pierwszym razem za słabo ścisnąłem klipsy na kablu i iskra wypadała, teraz mam zrobione na tip top Tak więc mam chyba gwarę dożywotnią hehe Tak szczerze to szukałem miedzianych do zeteca ale chyba nie znalazłem wtedy nic sensownego stąd decyzja o samoróbce. Jakby nie patrzeć Ty tez masz samoróbe |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-03-18 22:36:44 A mógłby mi ktoś jeszcze powiedzieć coś o tych springach?
EDIT: Właśnie kupiłem je sobie na uspokojenie, bo nie mogłem się skupić na robocie, którą mam na jutro. [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2012-03-18 23:48:57 ] |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-03-22 13:26:11 Wbrew pozorom z moim autem ciągle coś się dzieje.
Ostatnio przywróciłem do sprawności moją klimatyzację czyli wymiana zaworu kulowego, napełnienie pustego układu (740g czynnika) i odgrzybienie. Zostało jeszcze do wymiany połamane pokrętło, ale poza tym to klima pracuje bardzo sprawnie. Były też inne problemy. Po wymianie kół na letnie autko przy dodawaniu gazu chciało jechać w prawo, a w lewo jak hamowałem. Jako, że po 4 próbach nie udało się ustawić geometrii, wyjęli mi wahacze, bo wydawało się, że to tuleja. Jednak po demontażu okazało się, że wszystko w dobrym stanie i złożyli wszystko tak jak było. Skończyło się na przekładce lewo<->prawo opon na przedniej osi i po ustawieniu zbieżności wreszcie przestało ściągać. Muszę chyba taką samą zamianę zrobić z oponami na tyle, bo są przekoszone od zewnętrznych stron po tym jak poprzedni sezon spędziły na przedniej osi. Oprócz tego przyszła dzisiaj do mnie bardzo miła przesyłka i strasznie się jaram. Bilstein B6 do Forda Escorta MK7 w duecie na przód (numer kat. VN7-4354). Opakowania znowu zmasakrowane, ale zawartość nietknięta, fabryczna. Po założeniu tylnych byłem bardzo zadowolony, więc mocno liczę na powtórkę, bo cena 560zł za sztukę mocno mnie ugryzła w kieszeń. Tym bardziej, że dopłaciłem 130zł za skrócenie czasu realizacji z 4 tygodni do 1 tygodnia. BILSTEIN-Technology tested on Nürburgring-Nordschleife [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2012-03-22 13:27:41 ] |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-04-20 00:00:37 Mimo, że już prawie miesiąc nic nie piszę to akurat tak się składa, że już od dawna mam o czym pisać.
Pierwsze co się stało to dostałem długo wyczekiwane sprężyny. Jak się na koniec okazało trwało to wszystko tak długo, bo na etapie producent sklep zaginęła przesyłka i trochę trwało zanim się znalazła. Sprzedawca napisał, żeby przy okazji następnego zamówienia przypomnieć sytuację to będzie rabat. Jako, że miałem już wszystko co potrzeba to poleciałem od razu do warsztatu obgadać robotę i jakoś się umówić. Przy okazji wymiany amorków z przodu zdecydowałem się na wymianę kilku innych drobiazgów, żeby mieć już to zrobione jak należy. Kazałem zamówić łożysko amortyzatora Sachs, a odbojnik i osłonę przeciwpyłową TRW. Zrobiłem też poglądowe zdjęcia, żeby było widać czy jakoś inaczej usiądzie. Na porównaniu na sucho jest na tym co było, a w deszczu już po założeniu 20/20. Gleby nie ma, bo chyba jeszcze nie jestem na to gotowy. Przód jest na takiej wysokości jak był, bo prawdopodobnie sprężyny, które miałem były jakieś niższe, a tył poszedł w dół, klina już nie ma i jest zupełnie równo. Bezpośrednio po montażu coś mi strasznie stukało na wybojach, ale po obróceniu jednej z sprężyn wokół osi wszystko było już cacy. LINK do porównania Jestem bardzo zadowolony z tego jak auto siedzi, ale to jak się prowadzi to cieszy najbardziej. Auto każdą nierówność bierze na raz i błyskawicznie się stabilizuje. Nie ma absolutnie żadnego bujania. Rewelacyjnie jest też przy szybkich zmianach obciążenia lewo<->prawo, nie ma żadnego pływania czy opóźnionych reakcji. Ze wszystkiego najbardziej mnie zaskoczyła jednak stabilność przy wysokich prędkościach, bo wcześniej to już jadąc te 140 km/h trzeba było pracować kierownicą i być czujnym, a teraz jadąc 160 km/h wystarczy po prostu trzymać kierunek. Oczywiście zupełnie przypadkowo nowa zawiecha poskutkowała pobiciem pewnych osobistych rekordów, ale szczegóły pominę, bo jeszcze ktoś to niechcący skojarzy ze znakiem D-42 Z późniejszych rzeczy to zepsuł mi się nawiew, ale ta sprawa została właśnie dzisiaj załatwiona i teraz już działa. |