Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-04-13 14:28:28 A czasem nie masz gdzieś wycieku tej benzyny? Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że silnik płynnie by pracował spalając Pb i gaz jednocześnie |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2012-04-13 14:35:17 może po prostu wymieniłeś bezpiecznik na zły i jeździsz na benzynie a nie na gazie he |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-04-13 14:59:58
Sprawdzałeś na zgaszonym czy odpalonym silniku? |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2012-04-13 16:12:48
Bzdura ,nie wiesz nic o zasadzie działania instalacji LPG .Do zmiany fazy ciekłej na lotna służy reduktor zwany parownikiem .On ogrzewa i rozpręża ciekły gaz .Gaz w momencie wyjścia z reduktora ma około 30-40 stopni na plusie. |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-04-13 16:21:01 Tak czy inaczej auto nie pojedzie jednocześnie na Pb i lpg. Sprawdzałeś czy gazu ubywa? Bo może rzeczywiście jeździsz na benzynie |
Golin Sympatyk FEFK mk7 Cabrio RS2000, ... Grudziadz | 2012-04-13 20:46:27 Odcina Ci wtryskiwacze benzynowe jak przelaczy sie na gaz?? Wężę są całe od benzyny to pompka przecież pompuje pb cały czas gdy jedziesz na gazie. [ wiadomość edytowana przez: Golin dnia 2012-04-13 20:47:58 ] |
Hagard Ford Escort Ghia Legnica | 2012-04-13 21:35:16
Bo powinna cały czas pompować paliwo. Przed wtryskiwaczami jest zawór odcinający dopływ benzyny. Jedyne co mi się widzi to możesz mieć uszkodzony przewód paliwowy między pompką a owym zaworem. I tamtędy może ci lać benzynę. Dlatego też nie masz plam pod autem. |
Torunianin Ford Escort 1.6 16v Toruń | 2012-04-15 01:18:48
Mylisz się kolego, moje autko pochłania w chwili obecnej PB+LPG, rozmawialem dzis z wujkiem, powiedziałem w czym tkwi problem i powiedział, że słyszał o kilku takich przypadkach. Na dniach będę kontaktować się z jego znajomym gazownikiem. Jeżeli będzie w stanie mi pomóc opiszę dokładnie w czym tkwił problem. EDIT: Mam jeszcze 1 pytanie; Czy spalanie PB podczas jazdy na LPG może być powodem zatartej pompy paliwa? ( zdaje sobię sprawe że to pytanie może rozśmieszyć niektórych do łez, lecz jeżeli o to chodzi to nie mam zielonego pojęcia ) Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: Torunianin dnia 2012-04-15 02:05:44 ] |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2012-04-15 14:44:31 Torunianin - zatarta pompa paliwa po prostu nie pompuje. Czyli paliwko nie wychodzi po za układ bak>pompka.
Co do sytuacji że auto spala razem PB i LPG, wydaje mi się że jest możliwa taka sytuacja, ale auto musiało by byś specjalnie zestrojone. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby np do komory spalania trafiało troszkę benzyny + mieszanka gazowo powietrzna. Słyszeliście o dieslach i LPG? Gdzieś czytałem że Ropa podtrzymuje prace silnika na wolnych obrotach a Gaz jest spalany podczas przyśpieszania, utrzymywania prędkości. Ale to było dawno i mogłem coś przekręcić. Ale np teraz jest moda na te HHO, - da się na obu paliwach? da (ale nie poruszajmy tematu bo jest to temat rzeka he) |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2012-04-15 15:17:08
Jak zatarta pompa to paliwa nie powinna pompować. Jak auto przełącza się na gaz to przez chwile chodzi na obu paliwach. Czasami przełączają się po dwa wtryskiwacze, czasami wszystkie zależy od instalacji. Można jeździć na takiej mieszance, ale nie po to zakłada się gaz do samochodu Wtryski są zazwyczaj odcinane elektrycznie, nie mogą nie dostawać paliwa bo ich szybko szlak trafi. Pompa sobie paliwa pompuje przez co się nie zaciera bo to co wpompuje to wraca powrotem. |
batigol66 Ford Escort Tokarnia | 2012-04-30 20:39:43 podepnij sie pod wtrysk i bedzie wszystko jasne. |
Torunianin Ford Escort 1.6 16v Toruń | 2012-04-30 21:21:17 W ubiegły czwartek Escort odwiedził gazownika, jak narazie wszystko gra. Niestety nie mogłem być osobiście i wiem tyle że: "coś przeczyścił, coś wymienił" Koszt - 30 zł. Dziękuję za podpowiedzi odezwę się jeszcze pod koniec tygodnia. Pozdrawiam |
z0lwik lublin | 2012-07-23 16:15:29 Odkopuję ale moze komuś się przyda.
W brc może być tak że wskaźnik pokazuje że jedziesz na gazie ale faktycznie możesz jechać na benzynie - sprawdzone osobiście. Zeby sprawdzić wypnij na działajacym silniku przełąconym na LPG "+" od elektrozaworu np. na parowniku, jeśli samochod zgaśnie to jeżdziłeś na gazie. Zresztą w instrukcji jest nawet napisane że przy większym obciążeniu silnika (duże obroty) instalacja gazowa może się sama wspomóc benzyną. Ale jak to się ma do rzeczywistości na wtrysku to nie wiem bo nie sprawdzalem, ale na gaźniku jak jest razem PB+LPG to albo silnik gaśnie, albo ma muła aż się wypali jedno z paliw dlatego jest przełącznik do wypalenia dawki paliwa przed przelączeniem na inne. |