Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pikapowy 125p pick-up Kielce | 2012-04-16 22:58:36 witam wszystkich mam takie pytanie odnośnie mocowania silnika w 125p, a mianowicie włożony jest silnik 1.8 dohc razem z łapami i poduszkami od 132 i jedna poduszka od strony kolektora dolotowego jest bardzo naciągnięta-a wręcz cięzko będzie ją dokręcic nawet normalnie. Czy trzeba jakoś łapy silnikowe rozwiercać, żeby silnik poszedł delikatnie na dół? druga kwestia to miska olejowa która styka się minimalnie ze stabilizatorem i tu pasuje też silnik cofnąć trochę do tyłu. skrzynia włożona od 131 2.0
fota1 fota2 fota3 fota4 |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2012-04-17 07:41:38 Pozwolę sobie wkleić tekst z innego forum:
Podpora skrzyni 132 ma inny rozstaw otworów niż polonezowa. wiercisz otwory. łapy silnika 132 są zbyt wąskie i nie opierają się o polonezową belkę właściwie, a w zasadzie jej nie sięgają. przerabiasz łapy. układ wydechowy- to już grubsza sprawa. kolektor 132 wychodzi w nadkole- odległość około 5 cm. tu nawet nie ma co i jak przerabiać, kupiłem rurowca od BMW i rzeźbiłem. Wydech stworzył kolega. Filtr oleju wisi w odległości 6 mm od stabilizatora i trzeba kupować krótszy. To kawałki opisu montażu silnika 1.6 DOHC w Polonezie. Zacytowałem, bo przecież mocowanie silnika w 125p i PN jest niemal identyczne. Jak chcesz to możesz napisać do kolegi GaznikWrb na priva o detale, bo to jego autko. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2012-04-20 01:57:40 Mi w poldku wypadała V-ka jak nie miałem podcietych otworów w łapach w poprzeczce. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
pikapowy 125p pick-up Kielce | 2012-05-04 13:12:08 Okeja, skończyło się na wywierceniu nowych dziur 1cm niżej, 0,5cm w tył.
|