Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
max19921 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk IV Gryfów Śląski | 2012-05-01 11:38:50 Witam, w najbliższym czasie nastawiam się na wymianę tarcz i klocków w swoim essim. Zastanawiam się jakie połączenie wybrać, tarcze mikoda GT + klocki boscha czy klocki trw A może jakieś inne klocki polecicie do escorta mkIV? |
Zbysio007 Sympatyk FEFK Ford Escort Cieszyn | 2012-05-01 11:40:04 Ja mam czysta serie oparta o trw i nie narzekam |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-05-01 12:48:22 EBC Brakes
TRW będzie dobre, ale jak chcesz mieć hamulce kosa to polecam EBC Green Stuff |
krojek Sympatyk FEFK Honda Civic VI 1.5 v ... Rzeszów | 2012-05-01 12:53:46 Jeżeli chcesz serie i nie wymagasz za dużo to TRW będą dobrym i sprawdzonym rozwiązaniem. |
max19921 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk IV Gryfów Śląski | 2012-05-01 13:25:26 Green stuff jak narazie nie na moją kieszeń Seria to raczej nie będzie bo w serii nie ma nacinanych i wentylowanych tarcz Więc może EBC Black stuff? Czy bosch/trw |
Zbysio007 Sympatyk FEFK Ford Escort Cieszyn | 2012-05-01 13:46:34 Glupie pytanie ale po co green stuff jesli nie zapierdzielasz po 120km/h gdziekolwiek. Dla mnie to przerost formy nad trescia. Do normalnej jazdy gdzie musisz wychamowac bo Ci babcia wyskoczyla na ulice przy 50km seria wystarcza jak najbardziej. A jesli ciagniesz 150km/h i Ci sarna wyskoczy 3metry przed autem to i nawet 4tloczkowe brembo nie pomoze
Ale na temat to wiem ze te green stuff dawaly rade. RS2K z BB na takich bodajze smigal, ale oni tam nie jezdza turystycznie tylko wykorzystuja moce RSa |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2012-05-01 13:54:11 Zamiast wypasionych tarcz i klockow lepiej zainwestować w podstawowe zwalniacze + wymienić płyn i przewody. |
max19921 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk IV Gryfów Śląski | 2012-05-01 14:00:05
Wszystko zależy od grubości portfela i wymagań co do autka. Jak już mam coś wymienić to na coś porządnego... Jak mam zapłacić za tarczę harta 50 zł a za mikodę 77, to nie mam pytań. |
lukirs Escort Driver ford escort rs2000 bielsko-biała | 2012-05-01 14:49:46
hehe dawały rade i to bardzo dobrze nawet przy długim upalaniu w górach...teraz mam zestaw z mdo v6 i to bym polecał,bo nie idzie tego przegrzać i siła hamowania ogromna ale tak jak chłopaki pisali do codziennej jazdy seria wystarczy.w escorcie żony mam zestaw tarcz i klocków za 150zł i nie ma żadnych problemów. |
max19921 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk IV Gryfów Śląski | 2012-05-01 15:31:12
Tok rozumowania godny podziwu Ale każdy ma co lubi, dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu. I proszę Cie nie polecaj mi swoich super ekstra rozwiązań "technologicznych". Więc ponawiam pytanie jakie klocki dobrać do tarcz mikody? Bosch, trw czy ebc black? |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-05-01 16:02:58 Nie miałem doświadczenia z EBC Black, ale zielone zrobiły na mnie spore wrażenie.
Wybór TRW do zwykłej jazdy to właściwie taki nobrainer, bo będzie po prostu dobrze i trud wyboru odchodzi na bok. Boscha bym odradzał. Proponuję rozważyć jeszcze ATE, ale uważaj, nie pomyl z ABE. [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2012-05-19 19:21:34 ] |
Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2012-05-01 16:06:29
Na temat mikody są różne opinie. Rozważ tarcze trw, brembo, lub orginały motocraft. Co do klocków to trw będą napewno lepsze niż bosch'e. |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2012-05-01 18:00:50
Nie wiem w ogóle po co ten temat, bo takich samych było "setki", wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, ale dzisiaj "świeto pracy" przecież jest . Najbardziej polecany na tym forum zestaw to tarcze brembo i klocki ferodo. |
max19921 Sympatyk FEFK Ford Escort Mk IV Gryfów Śląski | 2012-05-01 18:08:40 Ciężko znaleźć jednoznaczną odpowiedź. Tarcz brembo nie znalazłem niestety do mkIV. Dużo pozytywnych opini czytałem o TRW, znalazło się też pare o zestawie Hart Sport. Nie wiem w sumie co myśleć o Hartach... Ogólnie renoma nie ciekawa, ewentualnie wziąłbym EBC Black Stuff. Tylko jakie tarcze dobrać? Chciałbym nacinane i nawiercane, chociaż słyszałem że nawiercane mają tendencje do pękania. Zauważam że ilu ludzi tyle opinii |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-05-01 18:18:36 Ja akurat o tarczach Harta słyszałem same dobre opinie, w przeciwności do pozostałej chińszczyzny przez nich markowanej.
Na Twoim miejscu bym założył zaciski 260 mm z klockami i tarczami obojętnie jakiej firmy oraz zestaw bębnów na tył z RS Turbo. To diametralnie zmieni siłę hamowania i wygląd będzie lepszy niż na standardowych hamplach. A pozostając przy seryjnych to weź najtańsze z markowych bo i tak nie będzie żadnej różnicy... |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2012-05-01 18:20:22 Dla mnie Hart to firma krzak, jeżeli korzystasz z hamulców delikatnie i jeździsz w terenie płaskim to można brać.
Osobiście mam tarcze 4MAX i klocki Fomar (najtańsze wyjście jakie było) i działa to wystarczająco. Gdybym chciał coś porządnego to TRW mnie przekonuje. |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-05-01 18:24:57
Jak pracowałem na Harcie to akurat ich tarcze na reklamację nie wracały w przeciwieństwie do najtańszych Brembo. 4MAX to jest to samo co Hart, zwykła chińszczyzna przepakowana w "firmowe" pudełko. |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2012-05-01 20:21:52
Miałem tą świadomość, nawet godziłem się, że może być gorsze, bo w końcu to "4dni max" |