[MKV] Zmiana licznika ze zwykłego na wersje z obrotomierzem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam kolejne pytanie jakie przeróbki musiałbym robić przy takiej operacji ? a może nie trzeba nic ruszać ? Chodzi mi o to że średnio podoba mi się wersja z samochodzikiem i wolałbym obrotomierz a mam okazje tanio kupić różne części więc może i licznik za jakieś grosze bym kupił Czekam na odpowiedzi
  
 
Albo obrotek będzie działać od razu albo będziesz musiał pociągnąć jeden kabelek - nic trudnego. Zegary musisz kupić z auta zasilanego tym samem paliwem - benzyna->benzyna / diesel->diesel.
  
 
no to szkoda bo ja mam benzynę a ten z którego mogę mieć to diesel
  
 
Ja mialem licznik bez obrotka. po zamontowaniu rs-owego zadziałał bez problemu.

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
sam obrotomierz z literkami na blacie 2e, 2 lub 4e bedzie dzialal w 90% od razu, jedynie moze przeklamywac o 2 razy za duzo lub 2 razy za malo, da sie to przerobic. Od diesla nie warto kupowac,bo albo w ogole nie bedzie dzialac,albo duzo przerobek w samym obrotomierzu. Obrotomierz od diesla ma literke D na blacie.
  
 
Zegary już przyszły. Zamawiałem od Escorta MK5 1.4, zegary z benzyniaka. Wziąłem się dzisiaj za zakładanie no i niestety... nie działa obrotek... i pytanie co teraz zrobić?
  
 
dołożyć kabelek.
  
 
No dobra tyle to ja wiem ale chciałem się dowiedzieć co i gdzie wpiąć
  
 
odświeżam
  
 
To znowu ja sory że jestem taki upierdliwy i piszę post pod postem ale zależy mi na tym żeby zrobić ten obrotek Sprawdziłem wtyczkę zegarów i wszystkie kabelki mam czyli wydaje mi się że kabelek od obrotka jest już gdzieś pociągnięty. Zacząłem dużo szperać w necie i piszą coś o jakiś wtyczkach pod maską, jakiś modułach EDIS czy jakoś tak. Nie znam się dokładnie... dlatego ciągle pytam... co do wtyczek pod maską to fakt mam aż 5 niepodłączonych i nie wiem od czego są

Wrzucę zdjęcia tych wtyczek co mam może przy okazji ktoś mi powie do czego one są


zdjęcie 1
zdjęcie 2

mam nadzieję że w końcu ktoś mi pomoże i będę mógł się cieszyć obrotkiem w moim essim
  
 
mialem taki przypadek w dieslu znajomego ze z zegarow kabel byl wyprowadzony ale konczyl sie na wtyczce pod maską na podszybiu po stronie kierowcy (znajdz po kolorze) i trzeba bylo go pociagnac dalej (w dieslu do alternatora).
  
 
to ma być pojedynczy kabelek ? po stronie kierowcy znalazłem ten ze zdjęcia (zielono-czerwony) przed chwilą zerknąłem jeszcze raz i następną niepodłączoną wtyczkę znalazłem tak mniej więcej na środku szyby ale tam są 2 kabelki (brązowy i taki chyba czarno-zielony) tylko że teraz nie wiem jaki był we wtyczce do zegarów bo już mam założone zegary ale z tego co pamiętam to chyba był ciemny jakiś
  
 
Witam to znooowu ja jeszcze trochę i będziecie mieli mnie dość

Wiele szukania w necie i nic konretnego znaleźć nie umiałem i postanowiłem pojechać do mechanika (w drodze pomyślałem że po co szukać tego jednego kabelka pod maską jak można pociągnąć nowy ) no ale mimo wszystko pojechałem, wytłumaczyłem mechanikowi co i jak i zasugerowałem że może pociągnąć nowy kabelek. Mechanik powiedział że może to zrobić ale nie mniej jak za 100zł (aż tak mi nie odbiło żeby tyle za to zapłacić)

Moje kolejne pytanie: gdzie ja mam podłączyć ten kabelek? alternator czy cewka? (mam benzyniaka) napiszcie konkretnie w jakie miejsce to podpiąć i to powinien być koniec moich problemów z obrotkiem
  
 
Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale podpiąłem się pod EDIS-a (ZDJĘCIE pod ten 2 kabelek od dołu)

Obrotek działa normalnie