Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tomek5308 ESCORT MKVII Kwidzyn | 2012-05-28 23:07:50 Witam,
Proszę o pomoc bo już pomału brakuje mi pomysłów. MKVII 1.8 16V RKC 115KM + GAZ II GEN BINGO 4S Silnik po remoncie, wymiana pierścieni i uszczelki pod głowicą. (remont dlatego że zgasł i już nie odpalał - całkiem zalewało jeden cylinder olejem) Przed było wszystko OK, po złożeniu ma problemy z wolnymi obrotami. - problemy z odpalaniem jeśli auto stoi dłuższy czas na słońcu - po rozgrzaniu ciężko mu utrzymać wolne obroty na dojazdach do skrzyżowań, itp. po wciśnięciu sprzęgła lecą w dół poniżej 500 i często gaśnie (praca na gazie i na benzynie) - na benzynie po odpaleniu przerywa i szarpie, tak jakby TPS był zepsuty albo jak bym wachlował pedałem gazu w ta i we wta , po jakimś kawałku przejechanym objawy ustają, choć ostatnio to masakra - silnik krokowy wymieniony, ale na zamiennik z allegro - czujniki temp. posprawdzane przyrządem, wydaje się że dobre - świece i kable WN nowe - na benzynie powyżej 4.5 tyś tak jakby zadziałało odcięcie (szarpie i już nie przyśpiesza) - na gazie ciągnie do końca Więcej już mi do głowy nie przychodzi. Może coś doradzicie? No i główne pytanie czy RKC ma EEC-IV czy V? Chciałem sprawdzić błędy ale nie wiem jaki interfejs będzie potrzebny. Moim zdaniem EEC-IV ale wole się upewnić. |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2012-05-28 23:28:18 Byku, kup porządnego krokowca HELLA lub fordowskiego. Ewentualnie pożycz od kogoś.
Sprawdź masę silnik vs. błotnik, czy jak tam masz uziemiony silnik. Przepływkę sprawdzałeś ? Kabel jest cały ? Od początku do końca ? Wtyczka dobrze włożona ? |
tomek5308 ESCORT MKVII Kwidzyn | 2012-06-07 09:36:33 Dzięki za sugestie i odpowiedzi. Na razie wyczyściłem wtryski.
Po tym czyszczeniu nic się nie zmieniło niestety Jutro będę mierzył ciśnienie sprężania, i może bym pod kompa się podpiął z tymi czujnikami (muszę sprawdzić jak to w końcu z tym ECU jest IV czy V) bo niby mają dobre oporności ale może to zmyka taka "Remont" jak to ja nazwałem był robiony ponieważ chlapało olejem na świece. Głowica sprawdzona i wyszykowana w osobnym warsztacie także tutaj ok. |
Pietrq_TSZ Sympatyk FEFK Audi A3 Kurozwęki/Warszawa | 2012-06-07 12:01:45 Sprawdź przepływomierz i jeśli masz, to czujnik temperatury powietrza zasysanego- często upala się kabel od niego. |
snuffy Sympatyk FEFK Escort MK2 / MK7 Łódz | 2012-06-23 22:14:34
Gdzie znajduje się ten czujnik? W RDA też jest? |