[MKVI] Problem z doborem springow zeby obnizyc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Mam pytanie do osob doswiadocznych, a mianowicie mam zamiar zrobic bryke na rs7 z guma 205/40R17 i chce tez obnizyc, auto nie musi szurac miska czy progami bo jest to auto dziewczyny, jakie sprezyny beda pasowaly zeby mloda mogla spokojnie do pracy dojezdzac? I pytanie czy te od mk5 podejda do mk6? bo na allegro cos slabo ze springami widze,kupilbym gwint ale drogawy do Vag'ow zdecydowanie tansze.
Pacjent: mk6 1.4 '94 sedan
Bede wdzieczny za pomoc

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2012-08-16 10:23:49 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu (cyfry rzymskie) ]
  
 
Sprawą dosyć istotną jest to czy oczekiwana jest jakaś poprawa własności jezdnych auta czy po prostu ma być LOW & SLOW.

Jeśli miałbym coś zasugerować to żeby zwrócić uwagę na różnicę obniżenia między przodem, a tyłem. Często kupując zestaw sprężyn, który w teorii ma jednakowo obniżyć przód jak i tył kończymy z ułożeniem ala motorówka wchodząca w ślizg i jedyne co możemy wtedy zrobić to założyć seryjne springi na tył.
Ja nie chciałem obniżać, więc kupiłem sobie springi 20/20 i auto jest równo tylko dopóki tył jest lekki, ale znam takie przypadki co nawet przy pustym aucie tyłek miały niżej, więc trzeba uważać.

Z uwagi na to, że KNS ma niezłe drogi, a parkuje się zwykle na jezdni to zasugerowałbym 60/40. Do MK6 wielkiego wyboru nie ma, ale nowy komplet firmy MTS-Technik znalazłem za 445zł.

Chciałbym jeszcze przypomnieć o tym, że podobno przy glebie powyżej 30mm seryjne amortyzatory zużywają się szybciej.
  
 
ze sie szybciej niszcza to wiem, dlatego zalezy mi na delikatnej glebie zeby nie szorowala podloga czy wydechem po progach zwalniajacych. masz moze jakies aukcje takich springów?
  
 
mam komplet amortyzatorów Weitec -30 - 40 przód 2 kompl. a tyl regulowany na pierscieniu.