[Marcin91] Srebrna strzała -->> TurboKlekot :D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. No więc tak, Ess nabyty grubo rok temu, ale dopiero teraz postanowiłem się za niego wziąść Seryjna siódemka, motor tysiąc osiemset ccm Turbo Intercooler Diesel, rocznik '96, hatchback 5-cio drzwiowy, dość wysłużony ale i tak jeszcze wiele potrafi Wyposażenie porównywalne z tym co miał fred flinston czyli bardzo ubogie, mianowicie: elektryczne szyby przód, tylna szyba grzana, halogeny, jedna poduszka powietrzna w trójramiennej kierownicy i białe zegary to by było na tyle udogodnień, cud że wogóle ma fotele, a nie drewniane pinki Przedemną dużo pracy, póki co to zbieram informację z zewnątrz wiele zmian nie będzie, lakier nie nadaje się do tuningu zewnętrznego/wizualnego;/ jakby wyglądał z lampami merretta i przyciemnionymi szybkami, blee:p Plany jakie mam co do niego to poprawa funkcjonalności/wygody/delikatnie wyglądu mianowicie: alu-podstawa wyciszenie/wygłuszenie wnętrza, porządne car audio,fotele/kanapa, elektryczne szyby tylnie, elektryczny zamek kufra, pilot którym będzie można tym sterować, regulacja świateł i jeszcze inne mody jakie wpadną mi do głowy. Ale zanim zacznę modować trzeba doprowadzić go do stanu bardzo dobrego, od którego zleksza odbiega, najważniejsze to regeneracja pompy i nowe kompletne zawieszenie bo teraz to są same stuki puki, tłumi nierówności jak czinkłaczento:/ Do Esiora póki co założyłem lampkę wnętrza ghia oraz elektryczne lusterka, był przystosowany do takiego przeszczepu




[ wiadomość edytowana przez: Marcin91 dnia 2012-10-14 22:09:02 ]

[ wiadomość edytowana przez: Marcin91 dnia 2012-11-05 13:11:19 ]
  
 
Powitać
Widzę z niedaleka.

Wstaw więcej foto.

Bezawaryjnej jazdy życzę.
  
 
Jeśli podłoga, progi i podłużnice są całe to zacząłbym od obniżenia i założenia jakiegoś fajnego kółka.
Powodzenia życzę.
  
 
planów sporo jest więc życzę powodzenia w realizacji
  
 
żeby bylo tanim kosztem na początek lepka ED,nalepka FEFK,Mega Lepa i autoflaga klubowa i juz widac z daleka kto jedzie, Pozdro

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
  
 
panel środkowy:


i nowo zaadaptowane lestereczka:
  
 
No więc tak, w tym miesiącu planem było zregenerować pompę wtryskową. Plan został wykonany, teraz muszę przez kilka dni wyczuć pracę autka. Problemem była padnięta pompa zasilająca, silnik trudno się uruchamiał, paliwo cofało się do zbiornika, gdyby nie zaworek zwrotny to nie uruchomiłbym go wogóle Po starcie silnika niedomagania pompy były również mocno odczuwalne, mianowicie, bardzo niskie obroty i ich skakanie, oraz metry sześcienne dymu wydobywające się zza auta;] (slawcek i djtados wiedzą o czym mówię) Oprócz tego jeszcze silnik nie osiągał obrotów maksymalnych, wahały się w przedziale 4 - 4,5k rpm Co dziwne moc i przyśpieszenie jak na moje oko były normalne W środę odstawiłem wóz na warsztat a dzisiaj byłem odebrać. Pierwsze odpalenie, po zimnej nocce, bardzo ładne, nie na strzała, ze 3 razy musiał obrócić ale to i tak o niebo lepiej niż chechłanie przedtem... silnik od razu wszedł na równe obroty a z wygaru żadnych kłębów dymu i o to chodziło. Jazda do domu, hmm tak jak się spodziewałem, osiągi bez zmian, trochę pompiarz pokręcił przy boosterku, turbo później startuje. Z pod maski słychać charakterystyczny klekot jak w mercedesach, dobry znak Obroty maksymalne równo 5k rpm. Z zabiegu jestem zadowolony Wstryski + pompa wszystko jest na zicher! Muszę trochę pojeździć żeby dokładnie wyczuć pompe ale jestem dobrej myśli
  
 
No to git. Jedna rzecz zrobiona, można zbierać na kolejną
  
 
Plany na kolejny miesiąc to zawieszenie, wahacze, gumy, przeguby, springi i amorki Tylko że nie sportowe ale ciche i wygodne. Dość mam tych stuków, puków i tłumienia nierówności jak czinkłaczento Jeszcze nie wiem konkretnie jakie to ma być zawieszenie ale z pomocą klubowiczów mam nadzieję że coś znajdę
  
 
Opowiem wam smutną historię ale ze szczęśliwym zakończeniem.
Dawno dawno temu żyła sobie rodzinka przekaźników:


Żyli sobie i mieszkali w escorcie kombi ghia, ale przyszedł zły smok i doprowadził do wybuchu gazu w ich ładniutkim domku:/ Na szczęście pojawiłem się ja i przygarnąłem bezdomne przekaźniki Oto ich nowy domek:


A tu już rodzinka w nowym gniazdku:


Niestety kilka moich starych przekaźników zostało przeprowadzonych do pudełka w szafce, ale tam też jest miło i wygodnie. I wszyscy będą żyli długo i szczęśliwie

A tak na poważenie to jestem bogatszy o 6-stopniową regulację wycieraczek, czasową wycieraczkę tylnią oraz 20sekundowy ściemniacz światła wewnętrznego


[ wiadomość edytowana przez: Marcin91 dnia 2012-11-05 14:31:30 ]
  
 
To są przekaźniki
  
 
yyy głupi ja, pomydliłem się, ale już poprawiłem
  
 
takie małe pytanko, jutro jadę zamówić wahacze i które z poniższych wybrać?
1. SWAG 180zł
2. LEMFORDER 220zł

poza tym springi KYB 120zł
łącznik stabilizatora SWAG 80zł dobre ceny??
  
 
Wahacze wybrał bym lemfordery oczywiście a łaczniki jeśli cena za sztukę to gość Cię robi w wuja i to nie źle
  
 
Cena wahaczy pewnie do negocjacji
  
 
lemforder, nic nie ma lepszego a łącznik stabilizatora to drogo.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
bierz lemfordery, inni oszczędzają i narzekają potem
lemforder de best
  
 
a ja odradzam
lemforder w esku był lipny
polecę łączniki Febi od BMW e36
  
 
aaa sorki
tutaj mowa o wachaczach
bo myślałem że dalej męczysz temat z łącznikami
polecę TRW
a jeżeli nie ma to lemforder
  
 
no to dzięki wam jutro kupuje wahacze lemfordery i dlaczego łącznik swag 80zl za sztuke to drogo?:p rozumiem że spring kayaba to dobry wybór i cena w miarę, oczywiscie też za sztukę