Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rambol Zabrze | 2012-11-10 11:22:00 dzięki kolego za podpowiedz zobaczymy co na to Bigelektron .. |
jzes Corolla Verso Bydgoszcz | 2019-08-17 21:20:37 Cześć, może komuś się przyda. Walczyłem z utrata mocy ładnych parę miesięcy. Wymiana filtra paliwa, czyszczenie zaworków w nafcie - cykanie idealne, przekręcanie rozrusznikiem przy odpiętych - przepłukiwanie...., problem utraty mocy wciąż powracała . Czasem po dalszym wciskaniu gazu pomimo odcięcia wywalała p627. Przy odpiętym czerwonym wkręcała się do 3100 rpm. W końcu zauważyłem, że mały oring w zielonym jest leciutko wyszczerbiony (może był wcześniej, a może to przez moje ciągłe wyjmowanie?) Wymieniłem ten oring, wkładając troszeczkę grubszy z zestawu oringów od klimy bo akurat był najbardziej podobny (sprawdziłem ile wytrzymuje 'C), złożyłem wszystko i aut jeździ już ponad pół roku, przyspiesza bez problemów. Nie wiem jak ten patent sprawdzi się u Was, ale zawsze warto spróbować przed zakupem nowych SCV. |
SirCrusader Wrocław | 2021-05-31 02:36:40 Hej
Od ponad roku borykam się z problemem w mojej Toyocie Rav4 II D4D 2004r. i jestem już tym zmęczony. Mianowicie ponad rok temu zaczęły się problemy jakby z turbiną. Samochód tracił moc, blokowały się obroty maksymalnie np na 2700. Szczególnie czuć to na zimnym silniku i podczas jazdy pod górę. . Brak przyspieszenia (turbo). W czasie jazdy jazdy auto szarpie. Turbina włącza i wyłącza. Pojechałem do ASO na diagnostykę i okazało się, że to zawory na pompie paliwa SCV. Wymieniłem te dwa zawory SCV i filtr paliwa. (Zawory zamówiłem z Allegro, bo ASO wyceniło robotę i części na 3500 zł). Wszystko było dobrze przez okres 9 miesięcy. Od jakiegoś czasu problemy powróciły. Pojechałem znów do ASO i diagnoza znowu wyszła, że to zawory SCV. Przed wjazdem na urlop na Podlasie auto przechodziło przegląd i zawory zostały oczyszczone. Jednak po 2 tygodniach znowu zaczęły się te same problemy. Czy jest sens znowu kupować i wymieniać zawory SCV? Dodam, że pierwszy właściciel w Polsce w 2015r. wymieniał już zawory SCV w ASO. Ja je wymieniłem w 2020r. Może całą pompę paliwa kupić nową? Błędy z ostatniej diagnostyki w ASO (22.042021): P0627 i P1251 Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem co mam zrobić. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2021-05-31 13:42:11
Natychmiast zezlomowac . Lub wlozyc jakies 6tys lub lepiej w oryginalne zaworki i regeneracje turbiny. To troche znowu pojezdzi.Az padna wtryski to znowu jakies 4-5 tysiecy trzebabedzie az padnie pompa lub juz padla to znowu jakies 4 tys..... Wybacz ale tak to wyglada realnie. Zezlomuj zaoszczedzisz mnostwo czasu pieniedzy i nerwow. |