Jak wymienic żarówkę w zegarku?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM, WIE KTOŚ JAK SIE ZA TO W OGÓLE ZABRAĆ?
PONOĆ TRZEBA ZDEMONTOWAĆ CAŁĄ DESKĘ? MOGE PROSIC O JAKĄŚ PODPOWIEDŹ ,NIGDY TEGO NIE ROBIŁEM A CZUJE ZE Z TĄ ŻARÓWECZKĄ BEDZIE KOZAK!


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2013-02-19 15:10:38 ]
  
 
Żeby wyjąć zegarek musisz zdjąć cały przedni panel z deski rozdzielczej. Jak dobrze pamiętam to trzyma się on na 2 śrubach i 6 spinkach. Spinki łatwo jest pogubić, bo często spadają do środka przy demontażu.
  
 
TO SĄ TE 2 ŚRUBY CO SA NAD DESKA ROZDZIELCZĄ? MOZE JAK JE ODKRĘCCE TO JAKOŚ PÓJDZIE ;/ CIEKAWE JAKA JEST TAM ŻARÓWKA POTRZEBNA? E1 JAK W POSTOJOWYCH?
  
 
1. wyłącz ten capslock
2. jaka żarówka e1?!
  
 
SORRY! żaróweczka e1 to taka mała z dwoma zagiętymi drucikami na dole. jak wyjąłem ja z postojowych to na niej było e1.
  
 
w jakim zegarku? w jakom aucie?
Domyślam się że w escorcie ale tu nic nie wiadomo. Napisz nam o co dokładnie chodzi.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2013-02-19 15:03:07, zdun022 pisze:
jak wyjąłem ja z postojowych to na niej było e1.



Może to po prostu homologacja?
  
 
racja nie za wiele sprecyzowałem. zegarek analogowy na środku deski rozdz. w fordzie escorcie mk.7 w raczej podstawowej wersji wyp. odkąd go mam żarówka w zegarku nie świeci sie. jesli jest w ogole to byłoby zajebiście
  
 
no weź chwile się zastanów:
- jakbyś taką żarówkę upchnął do tego zegareczka
- jakby to świeciło...
tam są takie 2 małe pytki.. najlepiej to weź wykręć ten zegarek i z tymi żarówkami jedź do sklepu i powiedz, że chcesz to samo
jakby co w aso w warszawie mają
  
 
to jest taka mała żarówka ma równe 2 cm. nie wiem nie znam sie dlatego pytam. w sumie musze sie wziąc za wykręcanie tego zegarka, nie do końca wiem jak ale mam motywacje. mam nadzieje że nic nie połamie.
  
 
nad zegarami masz dwie śrubki na śrubowkręt krzyżakowy. Odkręcasz je. Jakimś małym śrubowkrętem wyciągasz przyciski halogenów i grzania tylnej/przedniej szyby (odpinasz wtyczki od przycisków). Kolejno wyjmujesz trzy pokrętła nawiewu. I ciągniesz za deskę.
Tylko nie ciągnij jak oszalały, by nie wyrwać wtyczek od zegarka i podświetlenia trzech pokręteł nawiewu.
Jak wyjmiesz deskę, to krzyżakiem odkręcasz zegarek i gotowe.
Żarówki w zegarku możesz płackim śrubowkrętem odkręcić robiąc ruch o 90 stopni.
Wkładasz nowe żarówki i wszystko robisz w odwrotnej kolejności.

Mam nadzieję, ze jasno napisałem.
  
 
wybitnie jasno! dzięki wielkie , juz nie moge sie doczekać jak bedzie skurczybyk świecił.pozdro
  
 
zrobione! dzieki za podpowiedz, dzieki temu poszło całkiem sprawnie. przy okazji poszedł mi bezpiecznik od deski ale za to wszystko świeci idealnie. wymieniłem żarówki na ledowe (zielone) w zegarku a do pokręteł nawiewu białe ledy i jest po prostu idealnie!!! polecam wszystkim ,szczególnie wymiane na ledy w zegarku! w miare prosta sprawa a jaki efekt! teraz tylko wymiecin podświetlenie zegarów bo troche licho wygląda dzięki!!!
  
 
jakie ledy dałeś?
  
 
ledy kupiłem w feuvert chyba 5w , takie z blaszkami po boku, sa różne kolory 2 szt. 5.99 zł. tylko w popielniczce były inne takie 1,2w małe.
zastanawiam sie czy takie same (5W) będąw zegarach?