Totalna wymiana

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem wiem
Temat był wałkowany 1000 razy ale dalej wiem że nic nie wiem. Mam zamiar wmienić amortyzatory, sprężyny i hamulce z przodu. Amorki to będą alko jeśli będzie odzew z firmy której adres podał Daddy (na razie cisza i tu pytanie kto ostatnio zamawiał amorki z Wrocławia i czy doszły ).
A jak się nie uda to może KYB, natomiast większy problem ze sprężynami. Nie chcę za bardzo obniżać auta, ( chociaż mam butlę w bagażniku ), bo już kilka razy zahaczyłem o krawężnik . Czy są ventury które nie obniżają zawieszenia, jakie sprężyny pasują od opla ( kolega HenBas ma takowe od Ascony ) ale jaki rocznik i czy nowe bo po telefonie do salonu Opla trochę mi mina zrzedła ceny 500 za przód i 700 za tył. Dzwoniłem do firmy w Katowicach która zajmuje się regeneracją sprężyn i resorów i zrobienie na zamówienie kompletu sprężyn to wydatek około 400 zł. Ale czy takie sprężyny ( grubość drutu albo 14 albo 15 mm ) będą lepsze czyli trwalsze od firmowych. No i gdzie na śląsku można kupić ventury. ufffff
Teraz kolej na hamulce
Lego na zlocie namawiał na firmę Mikoda, ponoć to samo co Brembo, czy ta firma wykonuje również klocki, albo jakie inne zestawy proponujecie do niezbyt agresywnej jazdy, np. Brembo+Ferrodo proszę o konkretne typy wraz z cenami i namiarami...........wielkie dzięki
  
 
Tomek, w sprawie sprężyn - Opel-Centrum Chorzów ul. 3-go Maja tel. 2479104. Tam kupowałem swoje K+F wzmocnione z Opla Ascony w cenie 145 zł/szt - nowe w kartonach
W połączeniu z amorkami AlKo, sam widziałeś - "beton"
  
 
Cytat:
2003-10-07 10:38:26, HenBas pisze:
W połączeniu z amorkami AlKo, sam widziałeś - "beton"



A ja wolę "poduszkę" (m.in. z tego względu go kupiłem). Czy ktoś oprócz mnie ma podobne zboczone zapatrywania na Espero, czy też jestem osamotniony?
  
 
Cytat:
A ja wolę "poduszkę" (m.in. z tego względu go kupiłem). Czy ktoś oprócz mnie ma podobne zboczone zapatrywania na Espero, czy też jestem osamotniony?




Ja podobnie - seryjne zawieszenie jest według mnie ok i przy sprawnych amorkach można nim jeździć nawet bardzo dynamicznie..... no i komfort jest na przyzwoitym poziomie.
  
 
Pisząc "beton" miałem na uwadze porównanie z fabryką, ale moja fura nie straciła elastyczności, a dodatkowo zyskała plusy w pokonywaniu zakrętów - i to jest dla mnie najważniejsze
  
 
Przepraszam Tomku, że wchodzę w temat, ale czy jest jakiś dobry zamiennik sprężyn zbliżony charakterystyką do tych fabrycznych ???????
  
 
Jest
  
 
[cytat]
2003-10-07 13:42:15, KeyJey pisze:
Jest


porozmawiajmy o tym
  
 
Przeciez pytal czy jest a nie jaki

JACO zadzwoń do ELIT.

Oni maja tam kilka sprezyn do Esperaka...
Miedzy innymi K.M.E ktore ja mam z przodu.. lekko twardsze od seri ale nie duzo.. calkiem OK.


[ wiadomość edytowana przez: keyjey dnia 2003-10-07 13:55:37 ]
  
 
a ile KeyJay kosztował Cię komplecik na przód????
  
 
dzisiaj rozmawialem zznajomym z ASO i poradzil mi zakup sprezyn z Lublina
sa mocniejsze moze kapke wyzsze ale bez przewezen jak w ryginalach
czyli cala sprezyna jest zzwijana z z drutu o takiej samej srednicy
mnie jak strzelila z tylu to wlasnie na tym przewezeniu czyli miedzy 1 a2 zwojem
koszt 90 przod 80 tyl
  
 
a te sprężyny są "z" Lublina czy "do" Lublina?
  
 
z lubelskie kolowni DU
w tej chwili juz nie DU ale spreżyny robia dalej
  
 
Co tu kombinowac, kup normalne oplowskie sprezyny, na tyl wzocnione i tyle. Tanio i dobrze.