Rav4 d4d

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie, jaki filtr paliwa polecacie ? bo czytalem ze filtron odpada.
dodatkowo jezeli chodzi o olej to 5w40 jakis konkretny ?
Pozdrawiam
  
 
Przejechałem się na knechtach , jc i innych więc zakładam tylko oryginał i mam spokój . Olej leje castrol i mimo różnych opini 210 tysi autko śmiga i jestem zadowolony
  
 
Przejechałeś ? tzn jakie były objawy.
bo ja od jakiegoś czasu mam dziwny brak mocy - szczególnie na 3cim biegu pomiędzy 2000-2500 obrotów(mniej wiecej), naciskam gaz a auto nic a nic się nie zbiera. jak zmienię bieg to od razu jedzie, albo muszę poczekać aż wyjdzie poza ten zakres obrotów. egr czyszczony i nie pomógł. uciążliwe to jest szczególnie przy wyprzedzaniu.
  
 
Po założeniu tych wynalazków prędzej czy później (często do tygodnia) miałem problemy z chwilowymi brakami mocy . Po zmianie na oryginał problem nie występował . Może to jakiś zbieg okoliczności , a może nie ale wymiana filtra pomagała . Filtr wymieniam tak prewencyjnie raz na rok ( raczej przed zimą ) i mam spokój .
Wtryski , pompa (sławetne zamorki wymieniałem) listwa i co tam jeszcze jest od nowości działa - już 220 tyś .

Co do Twojego braku mocy to poczytaj o zaworkach na pompie , bardzo często to one siadają pierwsze , zwłaszcza jak się zakłada zamienniki filtra paliwa
  
 
Kurcze a właśnie zamówiłem przedwczoraj komplet filtrów knechta, no cóż będę musiał dokupić oryginał filtr paliwa w aso.
a zaworki scv radzisz od razu oba wymienić czy np zacząć od zielonego ? brać się za czyszczenie przepływomierza skoro silnik `nie faluje` ani nie gaśnie ?

dzięki za pomoc !
  
 
Jak zamówiłeś to zakładaj , najwyżej przed zimą wymienisz . Co do zaworków to lepiej zdiagnozować problem niż wydawać kasę w ciemno . Poczytaj , jest sporo tematów na forum z brakim mocy , najlepiej zrobić test z odpinaniem kabli z zaworków i przeczyścić je zanim coś wymienisz . Warto by było podjechać do Bigelektrona na diagnozę lub w ostateczności podpiąć komputer w jakimś warsztacie i co nieco posprawdzać . Jak błędów nie było to tanimi "chińczykami" za dużo nie zdiagnozujesz i pozostaje serwis (ale taki z dobrym mechanikiem) i ich tester .
  
 
Właśnie wczoraj udało mi sie skontaktować z Bigelektronem i w najbliższym czasie sie do niego wybiore. Myśle ze to jedyna dobra droga zeby zdiagnozować i usunąć problem. Dziękuje za pomoc i informacje !